לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

די נמאס לי !!!


אין לי כוח...

אין לי חשק....

אין לי עצבים....

אין לי סבלנות....

אני שוכב במיטה וקורא את הסיכומים לקראת המבחן בעוד יומיים... אחרי חצי שעה של קריאה אני כבר לא יכול... חייב לעשות משהו אחר... אז אני הולך להציק קצת לאילן שנמצא כבר בחריש עמוק מזה חודש בחדר עבודה שלו... אחרי חמש דקות של שיחה איתו ורמזים דקים ("יאללה עזוב אותי... אני חייב לסיים את התרגיל הזה...") אני חוזר לחדר... מסתכל הקלסר ששוכב לו על המיטה... ללמוד או לא ללמוד?!? זאת השאלה !

מחליט על לראות איזה פרק של מלקולם באמצע, היה נחמד, חבל שזה רק 20 דקות... לוקח את הקלסר - עובר על עוד שני שיעורים... הפלאפון משמיע קול! אני קופץ... זו רק הודעה... מישהו הגיב על משהו שכתבתי בבלוג, "נו טוב, בוא נגיב בחזרה". הגלישה מתרחבת לה לאיזה שעה נוספת... אני נזכר שצריך לחזור ללמוד - מתיישב ליד השולחן, אולי ככה יותר נתרכז... ברקע מהדירה שליד התחילו להשמיע טראנסים חזקים... דווקא עכשיו ?!? מנסה לקרוא, אבל לא יכול להכניס משפט אחד לראש... אני הולך למטבח - רואה ערימה של כלים - "נו טוב, צריך לשטוף..." שם במערכת גלגל"צ (כי זה מה שהיה באותו הרגע...) ומתחיל לשטוף... כיור של סטודנטים בתקופת המבחנים יכול לגרום לכל בנאדם נורמלי לרצות להתאבד - אני דווקא שמחתי... אני מסתכל על השעון, כמעט שלוש, עוד מעט פר"ח ! אני חוטף מהר משהו לאכול וטס לאוניברסיטה להיפגש עם הילד... מעביר איתו שעתיים דווקא ממש בסבבה (היום הוא אמר לי "כשאני אהיה גדול אני רוצה להיות כמוך" - נשבע לכם!!!) וחוזר לדירה... אני רואה איך הקלסר צורח לי "קונאן - בוא הנה מיד!" בטון פולני כזה, אבל אני בוחר להתעלם... משחק אחד במחשב לא יכול להזיק, נכון ? אז משחק הופך לעוד אחד ועוד אחד עד שפתאום השעה כבר שמונה. אז אני נזכר שקבעתי עם אילן שהולכים היום לקניות... אז הלכנו לקניות (הפעם בלי הדפקט משבוע שעבר).

כשחזרנו - אילן מיד רץ להסתגר בחדרו להמשיך ללמוד - ומה אני אעשה ? אלמד ?!? לא חס וחלילה! אני הולך לראות סרט...

סרט גרוע... אבל לא חשוב - העיקר לא ללמוד... באמצע הטלפון בדירה מצלצל. זאת לוליטה. התקשרה לשאול מה קורה (לא דיברתי איתה איזה שבוע...) - אנחנו מדברים איזה שעה, על כל הדברים בעולם, רק לא על מה שבאמת חשוב... אחרי שיחה איתה אני מנוטרל מבחינה מנטלית באופן אוטומטי לפחות לשעה... אז אני נכנס שוב לאינטרנט...

מפה לשם אני מוצא את עצמי בשעה אחת וחצי בלילה מסתנג'ר עם מידורי אחרי שלא למדתי כלום ! אני הולך להצטער על זה כל כך ביום רביעי...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 18/1/2005 01:14   בקטגוריות שחרור קיטור  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)