לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

יכול להיות שפיספסתי את הרכבת ?


אתמול דיברתי עם לוליטה... שיחה ארוכה אחרי שבוע שלא דיברנו... הלחץ של תקופת המבחנים נותן את אותותיו, אין מה לעשות...

בשלב מסויים השיחה גלשה לעניינים יותר אישיים... היא סיפרה לי שלפני כמה שנים כשלמדה נהיגה המורה שלה המבוגר ניסה להתחיל איתה, שלח לה ידיים וכאלה... היא טוענת שזה כנראה עשה לה משהו והשפיע לה מאז על כל מערכות היחסים שלה עם גברים ובגלל זה הן יצאו דפוקות... כשהיא סיפרה לי את זה הייתי יחסית מבולבל... מצד אחד - היא מספרת לי פרטים אינטימיים שהיא לא סיפרה להרבה אנשים - מה שאומר שאני נחשב לאדם קרוב אליה שהיא סומכת עליו ושופכת את אשר על ליבה, ומצד שני - האם עברתי את נקודת האל-חזור ? האם הפכתי לידיד באופן רשמי ? אחד כזה כמו בסרט "קטע מהסרטים" ?

ככה סתם לא הייתי חושב, אבל כשהיא הזכירה שיש מישהו שהיא נדלקה עליו לפני כמה זמן זה הדליק אצלי את הנורה האדומה,קולות הסירנה הדהדו בראשי ואמרתי לעצמי:  "אידיוט! היית צריך לדבר איתה מקודם! עכשיו אין לך סיכוי!"

ככה פיספסתי את הרכבת...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 20/1/2005 02:05   בקטגוריות אהבה ויחסים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)