לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

תאומים


קרה לכם פעם שפגשתם מישהו שדומה לכם שתי טיפות מים ?

פעם, כשהייתי קטן, תמיד חשבתי לעצמי איזה מגניב אם היה לי אח תאום... ואם לא, אז אחות תאומה...

כזה שידע הכי טוב מה עובר לי בראש, כזה שירגיש כשכואב לי (יש כאלה שאומרים שזה באמת קורה!)...

נראה ממש נחמד... הפעם הראשונה שחשבתי על זה הייתה כאשר נסעתי לאופיס דיפו עם ההורים בת"א (אז לא היה סניף בכל חור) מתישהו באמצע שנות ה-90... בסניף הזה שליד הסינרמה... כל העולם ואישתו ערכו שם קניות בשבוע לפני תחילת הלימודים, וגם אנחנו הצטרפנו לשיגעון... בשלב מסויים אחי הקטן ברח ואני רצתי אחריו. ליד המכונה של המשקאות הקרים עמד לו ילד, נראה בגילי... כשהוא הסתובב אלינו הייתי בשוק... זה היה ממש כמו להסתכל במראה... הוא לא שם לב והלך, אבל אני המשכתי לעקוב אחריו עד שהוא נעלם...

גרם לי לחשוב - אולי יש לי באמת אח תאום ? לקח הרבה זמן עד ששכחתי את זה וממש לאחרונה נזכרתי בזה שוב... באופן מוזר זה קרה כשהלכתי לקנות כמה כלי כתיבה באופיס דיפו...

 

 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 24/1/2005 23:51   בקטגוריות סיפורים מן העבר  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)