לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

חלומות


 

בדרך כלל אני לא זוכר חלומות. לא יודע למה...

אני תמיד קם מהשינה כשאני יודע שחלמתי משהו אבל אף פעם לא זוכר על מה חלמתי...

לפני שבוע התקשרה אליי איילה, בחורה שטיילה איתי בניו זילנד ולמעשה בזכותה הכרתי את לוליטה... בכל מקרה - היא מתקשרת ומספרת לי על חלום שהיה לה בלילה... ככה זה אצל איילה - מספרת כל דבר... לא שומרת כמעט כלום בבטן, זה הייחוד שלה... בכל אופן - היא מספרת לי את החלום שלה שכלל אותה ואת לוליטה (איתה היא לא דיברה כבר כמה חודשים...) וזה העלה בי מחשבות... למה אני לא זוכר את החלומות שלי...

עבר מאז שבוע...

אתמול בלילה חלמתי חלום... מה שמיוחד בו זה שלשם שינוי גם זכרתי במעורפל על מה חלמתי... וזה היה מוזר... חלמתי על סבא שלי, זכרונו לברכה,  שנפטר לפני כמעט 8 שנים. הוא היה אישיות מיוחדת... די מרוחק, היו נכדים שאפילו פחדו ממנו, ככל הנראה בגלל שהוא שתק רוב הזמן ולא ממש תיקשר עם הסביבה אבל ממה שסיפרו לי הורי, אני הייתי היחיד מבין כל הנכדים שלא פחד ממנו, ושהייתי קטן שיחקתי איתו הרבה... מה שיותר מוזר בחלום הזה היה שהוא ממש דיבר אליי... ישנם אנשים שדבר כזה לא היה מזיז להם, אבל לי - שהזכרונות האחרונים שלי ממנו היו כשהיה מעין "צמח" כזה שהתנהג כמו תינוק (תקלה בניתוח שגרתי הביאה לכך...) - זה הזיז...

אם רק הייתי זוכר מה הוא אמר... חבל שאי אפשר להקליט חלומות... נראה לי סטארטאפ רציני...


בלי שום קשר - משחק מגניב שמייקי שלח לי היום באימייל...

נראה אתכם... מי יותר טוב ? גברים או נשים ?

לינק למשחק

 

 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 31/1/2005 20:49   בקטגוריות סתם מחשבות  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)