לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

משפחה בהפרעה


יש סידרה כזאת בארה"ב (ונדמה לי שגם ב-YES...) על משפחה לא נורמלית... גם לי יש אחת כזאת...

לא... לא המשפחה הקרובה שלי... מדובר במשפחה של אבא שלי...

נראה לי שאחת ההחלטות הטובות יותר שההורים שלי עשו כשהתחתנו (חוץ מההחלטה להוליד אותי כמובן) זה לא לגור בצפון, היכן שגרה כל המשפחה של אבי...

ממש טלנובלה מה שהולך שם... ואני מתכוון לטלנובלה... נראה לי שכשהיוצרים של "משחק החיים" ו"אהבה מעבר לפינה" חיפשו רעיונות ביזאריים לסדרות המטופשות שלהם הם רק נסעו למשפחה הזאת...

בכל שבוע יש סיפור חדש... זה רב עם זה, זאת לא מדברת עם ההוא, זה קילל את ההיא, ההוא תובע את הבני דודים וכו'. בקיצור בלגאן שלם... ובסופו של דבר - על מי נופל הכל ?!? על סבתא שלי... לפעמים אני ממש כועס עליה שהיא נותנת להם להתייחס אליה כמו שהם מתייחסים...

כל זה גם מקצין בדרך כלל לקראת ארועים משפחתיים...

ככה גם קרה השבוע... לבן דוד שלי נולד בן בכור... אשתו לא מוכנה לגעת בתינוק!!! הוא כרגע מטפל בו לבד! מתחילים כל מיני ויכוחים, ריבי "צומי" (יעני תשומת לב...) ולמעשה נוצרת לה פשוט אנארכיה...

ולכל זה - אני צריך להיגרר... יש ברית מילה לרך שנולד לפני כמה ימים - ואיך אומרים אצלי במשפחה - "אם אתה לא מגיע - אתה מחוק מבחינתנו..." פולניות... אי אפשר איתן ואי אפשר להרוג אותן...

בכל פעם שאני נוסע לשם (כשהייתי קטן זה היה בתדירות גבוהה והלכה והתמעטה עם השנים...) אני פשוט מקלל את הרגע שבו החלטתי לעלות על הרכב. שוב להיכנס לכל הריבים, התככים והסכסוכים הממש קטנוניים שלהם... לפעמים אנשים מבוגרים יכולים להדהים כמה ילדים קטנים הם יכולים להיות...

איך אינקוגניטו אומרת ? הולך להיות ממש אנטישמי!!!

 

 

 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 1/2/2005 23:40   בקטגוריות משפחה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)