לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

המפקח גאדג'ט


גאדג'טים...

יש כאלה שלא יכולים בלעדיהם ויש כאלה שלא יכולים לשמוע עליהם...

פעם הייתי אחד מהסוג הראשון... כל דבר שיצא הייתי חייב להשיג... אהבתי להתעסק בזה, להיות הראשון שיש לו אחד כזה - ואני לא מתבייש לומר - גם להשוויץ...

אני זוכר שהייתה לי מצלמה דיגיטלית הרבה לפני שהשוק פה הוצף בכאלה...

אבל משהו קרה לי - עם הזמן נהייתי פחות ופחות חומרני... עולם הגאדג'ט התפתח לו, ואני נשארתי מאחור... רוב הסיבות לכך היו פיננסיות כמובן, אבל בעיקר - זה פשוט לא מושך אותי יותר...

כל הריצה הזאת אחרי הפלאפונים והשדרוגים והשידרוגים לשידרוגים של הפלאפונים לא דיברו אליי... אם אפשר להתקשר ממנו, לשלוח הודעות טקסט ולקבל הודעות טקסט (מהבלוג כמובן...) - זה מספיק לי... לא צריך בתוכו משחקים, לא צריך בתוכו אינטרנט, לא צריך בתוכו מצלמה... בקיצור - זה כבר לא אותו דבר בשבילי...

מה שכן - מדי פעם אני מפנק את עצמי באיזה מכשירון שיכול לשדרג את איכות החיים שלי... בקיץ זה היה מכשיר DVD DIVX...

הפינוק האחרון הגיע בתור אילוץ כשהדיסקמן שלי (יותר נכון של אחותי שהשאילה לי אותו לפני 4 שנים בערך...) פרח את נשמתו... קניתי אותו בקנייה לילית ספונטנית (כן!!! בקטעים הללו אין אצלי אלוהים...) קבלו את הצעצוע החדש שלי:

 



נכתב על ידי Konan Mc'konan , 2/2/2005 00:19   בקטגוריות התמכרויות  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)