לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

5 מליון עאלק!!!


5 מיליון... לא זה לא מספר טלפון!!!

5 מיליון זה הסכום בשקלים שהשקיעה האוניברסיטה על מערכת מיחשוב שאמורה לייעל את תהליך הרישום לקורסים. אז הם יכולים לזרוק את המערכת הזאת לפח... כל הבעיות מהסמסטר הקודם ומהשנה הקודמת חזרו כאילו לא ניסו לטפל בהן מעולם!

בבן גוריון קוראים משום מה לתהליך ההרשמה לקורסים "ייעוץ" למרות שהייעוץ היחיד שאתה יכול לקבל ממזכירות המחלקה ביום הייעוץ זה "לך חפש מי ינענע אותך" או "מעניין את הסבתא שלי, זאת לא בעיה שלי!".

קמתי בשעה 8 וחצי בבוקר במיוחד לקראת תחילת ה"ייעוץ" ב-9... איך שנכנסתי - המערכת לא זזה... אחרי איזה רבע שעה המערכת זרקה אותי החוצה... אני מנסה להתחבר - ואז מתקבלת ההודעה "המשמחת" : "הינך רשום כמחובר למערכת, אנא המתן 15 דקות והכנס שוב" ! ככה זה הלך במשך שעתיים... אני נכנס ונזרק, נכנס ונזרק...

במהלך השעתיים הללו,בערך ב-10 בבוקר, טוני בא... הוא היה באוניברסיטה וסיפר איך בכיתות שלמות של מחשבים נשמעו קללות מכל פינה כשהקללות הפכו בשלב מסויים לקולות צחוק עצובים... הוא התייאש ובא לבקר אותי... מסכן - עבד קשה כל הלילה והלך לו כל הבוקר בגלל ה"ייעוץ" הזה...  שנינו ניסינו ללא הצלחה להתחבר למערכת ורק בשעה 11 הצלחתי להירשם לקורס הראשון שלי!

מפה לשם עד לכתיבת שורות אלו הרכבתי מערכת של 20 שעות ממש מפירורים...

זה היה יום לא טוב לאוכלוסיית המחשבים בבאר שבע...

אני מאמין שהיו מקומות בהם המחשבים לא ממש שרדו...

בתיקוה לעתיד טוב יותר...

 

 



נכתב על ידי Konan Mc'konan , 2/2/2005 18:04   בקטגוריות שחרור קיטור  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)