לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

יום שכזה...


יום כזה שעבר לו בשקט...

ככה זה בדרך כלל כשאני חוזר למושב... מקבל את כל העידכונים האפשריים (מי בוגד במי, מי עוזב את המושב, מי בונה בית, למי פרצו לבית וכו'), אוכל ארוחת צהריים עם המשפוחה, מעביר את אחה"צ עם אחי (צריך להתכונן למבחן) ופה שם טלפונים וסיבוב במושב. היום, בגלל החורפיות הקשה שנפלה עלינו, אין ממש חשק לצאת... את החבר'ה שחשבתי לפגוש לא ממש תפסתי (לכו תדעו - אולי מסננים אותי...) והעובדה שאני צריך לקום ב-7 לפנות בוקר בשבת (נסיעה ארוכה לצפון - יש ברית מילה) בשילוב מזג האויר הביאו אותי למסקנה שעדיף להישאר בבית...

למזלי - היה בערוץ החדש של הוט ספיישל של הבמאי/שחקן/פסיכופט קווין סמית', גאון קולנועי ובנאדם פשוט מצחיק בטירוף שהעביר לי את הלילה...

הנסיעה הזאת מחר ממש לא מתאימה לי... צריך לקום ב-7 בבוקר, לנסוע שעתיים וחצי בשביל לפגוש בבית כנסת מלא קרובי משפחה שאני מעדיף שלא לראות ולראות איך מתעללים בעולל מסכן בן 8 ימים כשמבצעים בו חיתוך ב"ווילי" שלו... אאוץ', לא נעים בכלל... וכל זה עוד בגשם סוחף... הולך להיות לא קל מחר...

נראה לי שכדאי שאלך לישון...

 

דרך אגב - אבא שלי כל כך התלהב מהצעצוע החדש שלי שהחליט להזמין אחד גם לו... זה הורג אותי שלפעמים אנחנו יכולים להיות ממש שונים אחד מן השני ולפעמים אנחנו יכולים להיות ממש דומים... 

 

 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 5/2/2005 00:34   בקטגוריות שגרת החיים שלי  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)