לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

חג האכזבה שמח!


שמועה גונבה לאוזניי שהיום חל חג האהבה הבינלאומי...

לא מספיק שבקיץ בט"ו באב כל הבודדים והבודדות בארץ סובלים, גם בחורף צריכים להדגיש לנו כמה אנחנו מסכנים ושאנחנו לא חלק מן העולם "הנורמלי"... סתם חג שנוצר על ידי חברות כרטיסי הברכה...

עוד חג אהבה עובר ואני עדיין לבד...

דיברתי איזה שעה במסנג'ר עם לוליטה יום, יצא במקרה שהזכרתי לה שהיום חג האהבה, היא בכלל לא ידעה (מבחנים...). התחלנו לצחוק על זה שאנחנו צריכים לזרוק את החבר/ה הוירטואלים שלנו שלא שלחו לנו פרחים/ברכות או אפילו התקשרו לאחל חג שמח... כמה עצוב שאפילו בחג האהבה אני לא מסוגל לומר לה מה אני באמת מרגיש... שלחתי לה פרח וירטואלי... אבל היא בטח לקחה את זה כמובן מאליו, לא ייחסה לזה חשיבות...

זה מדהים כמה חג שעד לפני שנתיים-שלוש ממש לא ייחסתי לו חשיבות הופך לאחד כזה שמייאש אותי ברמות מטורפות, בעיקר בגלל שבגילאים שלנו זה מה שמציק לנו ביותר...

פעם אחת בחיים שלי אני רוצה להרגיש כמו בסרט הוליוודי כזה, בו הגיבור בסוף הסרט הולך עם אהובת ליבו... אבל לי זה לא יקרה... נו מילא, אולי רק בחלומות... (מזל שיש חלומות... רק חבל שאני לא מצליח לזכור אותם...)

 

בכל אופן - לכל הבודדים והבודדות שמחר (טכנית זה היום) לא יחגגו את חג האהבה - אני מאחל חג אכזבה שמח!  

ותזכרו - אתם לבד, אבל לא לבד...



נכתב על ידי Konan Mc'konan , 14/2/2005 01:29   בקטגוריות סתם מחשבות  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)