לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

love is over-rated


 

 

כמו שיאיר לפיד היה אומר: "והנה כמה דברים שלא ידעתם על קונאן..." (בהשראתה של בחורה נפלאה...)

 

אני אוהב שקיעות אבל שונא זריחות...

אני אוהב לישון אבל לא מצליח לעשות זאת מעבר ל-9 שעות...

אני אוהב סרטים, אבל שונא כשיש סוף יותר מדי שמח/עצוב כי זה גורם לי לבכות... (כן כן! גם בחורים בוכים לפעמים)

אני אוהב אנשים אופטימיים אבל שונא כשהם מתעלקים יותר מדי...

אני אוהב את הצבע אדום, אבל לעולם לא תראו אותי לובש בגד בצבע הזה...

אני אוהב ילדים, אבל לא כשהם מפריעים לי לקרוא... (כמו עכשיו)

אני אוהב לקרוא, אבל אני אף פעם לא מנצל את זמני הפנוי לכך...

אני אוהב לטייל אבל לרוב מתעצל לצאת מהבית... כנ"ל עם בילויים...

אני אוהב את החורף אבל כשהצינון מגיע אני מקלל כל רגע ורגע בו...

אני אוהב את המשפחה שלי, אבל טוב לי כשאני רחוק מהם...

אני אוהב את האחים שלי יותר מכל דבר אחר בעולם, אבל לפעמים הם יכולים לעצבן אותי כל כך...

אני אוהב את המושב שלי, אבל השלמתי עם זה שאני שם לא ארצה לגור בעתיד...

אני אוהב את החיים הסטודנטיאליים, אבל שונא להיות סטודנט...

אני אוהב להיות מובטל, אבל שונא את זה שאין לי כסף...

אני אוהב לשמוע מוסיקה, אבל כשמשמיעים לי מזרחית אני מקלל את היום בו המציאו את המושג...

אני אוהב את לוליטה (ככה לפחות נראה לי) אבל לא עושה עם זה שום דבר...

אני אוהב לשטוף כלים (אבל רק עם מוסיקה) ושונא להוריד את הזבל...

אני אוהב את הצבע כחול ושונא כל מה שבורוד...

אני אוהב אוכל מזרחי ושונא אוכל אשכנזי (למרות שאני 150% אשכנזי)...

אני אוהב אנשים ציניים ושונא שחצנים...

אני אוהב אנשים שלא מסוגלים לשנוא ושונא כאלה שרק שונאים...

אני אוהב לטוס לחו"ל אבל אוהב גם לחזור לארץ...

אני אוהב כלבים אבל לא כל כך חתולים...

אני אוהב לנהוג ושונא שמסיעים אותי...

אני אוהב ארוחות עם חברים ושונא ארוחות משפחתיות...

אני אוהב דתיים ושונא שמנסים לכפות אותה עלי...

אני אוהב אנשים שעומדים על שלהם ושונא כאלה שסתם עושים דווקא...

אני אוהב לעזור לחברים אבל שונא לחשוב שאני סתם מנוצל על ידם...

בחורות עם עיניים כחולות/ירוקות עושות לי את זה, במיוחד אם יש להן שיער שחור ולעומת זאת בלונד ממש לא מושך אותי...

אני אוהב את חג שבועות יותר מכל חג אחר, את פסח אני די מתעב...

אני אוהב את החיים שלי, אבל מעדיף לחשוב שהם יכלו להיות יותר טובים...

 

יש בי אהבה רבה ויש בי גם שנאה לא קטנה, אבל אני רוצה להאמין שבסופו של דבר הם מתקזזים ויוצרים בי את האיזון הדרוש...

 

 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 14/2/2005 16:55   בקטגוריות סתם מחשבות  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)