לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

סיכום תקופה


זהו...

באופן רשמי אפשר לומר שתקופת המבחנים הסתיימה לה. אמנם יש עוד יומיים חופש, אבל אני לא מחשיב את הסופ"ש, כי בין כה וכה לא הייתי לומד בימים הללו.

איך אפשר לסכם תקופת מבחנים ?

הציונים - סבבה. אם היו מציעים לי ציונים כאלה בתחילת השנה הייתי חותם עליהם בעיניים עצומות (גם על המבחן ההוא).

הדירה - מ-ל-ו-כ-ל-כ-ת !!! חודש וחצי שלא ניקינו אותה. ידענו שזה מה שהולך לקרות... אילן חוזר לקיבוץ שלו בסופ"ש ככה שהניקיון יצטרך לחכות לפחות עד יום שני... אני לעומת זאת נשאר בב"ש (אחרי שני סופ"שים רצופים במושב) - יש לי להכין עוד איזו עבודה מעצבנת...

הבילויים - נאדה! חודש וחצי אם לא חודשיים שבהם לא יצאתי! ממש מטורף הקטע... כולם חורשים ולאף אחד אין זמן לצאת לאיזו כוס בירה... נצטרך לפצות על זה על תחילת הסמסטר הבא...

ספרים - לא קראתי אפילו אחד ! אני מאשים את הבלוג בכך... גונב לי כל זמן פנוי... למרות זאת, ולמרות העובדה שמחכים לי איזה 5-6 ספרים לקרוא, קניתי עוד ספר אחד היום בדיונון... קניית אימפולס כזאת - ספר של סופר שאני ממש אוהב באנגלית, חלק מסידרה כזאת שלא ראיתי עד כה בארץ... אז הייתי חייב לחטוף אותו, לא ?

סרטים - בקולנוע אפילו לא אחד (שזה טוב, לא ביזבזתי יותר מדי כסף) אבל מהאינטרנט ראיתי כמה, רובם מאכזבים ביותר.

אוטו - חשבתי שעד סמסטר ב' יהיה לי זמן לסדר את סקודי. גם פה מסתבר שהערכתי שלא נכון...

עבודה - עדיין לא מצאתי... דווקא ראיתי מודעה למשהו, נשלח פרטים ונראה מה יהיה...

אהבה - אין בכלל על מה לדבר. היא בעצמה עוד שקועה במבחנים משלה... תקופת היובש נמשכת...

הבלוג - פרח בצורה שלא תאמן...

 

זהו. סיימתי חצי מהתואר... נשאר עוד חצי למנאייק... והוא מתחיל ביום שני (טכנית ביום ראשון אבל בוטלו לי השיעורים לשבוע הזה).


בלי לשים לב באופן לא מובן אושפזו בבתי החולים ברחבי העולם סלבריטאים רבים. בין המאושפזים אפשר למנות את מילי אביטל המקסימה, דייגו מראדונה הנרקומן, מתיו פרי (צ'נדלר) ומייקל ג'קסון. מה שמדהים זה שכולם אושפזו פחות או יותר  באותו היום... האם זהו וירוס סלבריטאים חדש ?

לא רק זה - נתבשרנו גם שנינט טייב נעלמה אי שם באחד מבגדיה הישנים... מי שמוצא אותה מתבקש למסור אותה למחלקת אבידות של YES...

נשאר רק לאחל לכולם רק בריאות...


משהו חביב שקיבלתי באימייל השבוע...

באימייל נכתבו הדברים הבאים: "לפניכם תמונה של שתי ציפורים, זכר ונקבה. נחשו מי זה מי?"

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 18/2/2005 01:51   בקטגוריות לימודים  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)