לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

מה נשים רוצות?


ברצינות עכשיו, מה אתן רוצות ?

אתן תמיד מסתוריות, לא מספרות מה קורה אצלכן, כששואלים אתכן אם קרה משהו, אתן מתעצבנות על כך שאנחנו דוחפים את האף וכשלא שואלים אתכן, אז אנחנו חסרי התחשבות ואגואיסטים...

אתן אומרות משהו אבל בעצם מתכוונות למשהו אחר - אתן לא מבינות שאנחנו נולדנו עם מוח מוגבל, לא תמיד אנחנו מבינים באמת מה הסאב-טקסט של הדברים אותם אתן אומרות.

אני מאלה שלא מבינים רמזים... לא יעזור כלום, אם לא תאמרו לי בפירוש מה עובר לכן בראש אני לעולם לא אדע... אני לא קורא מחשבות... אורן הקטן יש רק אחד...

לפני כמה ימים יצא לי לדבר עם מישהי במקרה על הסרט, הנושא את שם הפוסט, בכיכובו של מל גיבסון. מה לא הייתי נותן בשביל שיקרה לי מה שקרה לו... כי רק ככה אני באמת אוכל להבין וגם לומר את הדברים הנכונים...

מישהו פעם קרא למין הנשי "המין החלש"... זה תפס חזק ויש החושבים ככה עד היום...

 אני לא חושב ככה - יש לכן כוחות שעולים על כוחות פיזיים... יכולות לסובב אותנו על האצבע הקטנה... זאת עוצמה.

 



נכתב על ידי Konan Mc'konan , 20/2/2005 14:37   בקטגוריות אהבה ויחסים  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)