לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

סוחבים...


"מה עושים ?!? סוחבים..."

זאת התשובה שלרוב מקבלים מאנשים אחרי ששאלו אותם איך הם מסתדרים עם בעיות...

תמיד אמרו לי שגם אם קשה לי להתמודד עם משהו - צריך תמיד להמשיך לנסות...  לא לוותר...

ככה זה אצלי עם הלימודים... קשה לי, אבל אני ממשיך לסחוב...

זה לא שהלימודים עצמם קשים, דווקא להיפך, לפעמים הם באים לי בקלות, אבל לפעמים אני מרגיש כאילו אני לא יודע מה בכלל אני עושה באוניברסיטה... אז אני אוציא תואר שלא יעזור לי בכלום... מה אני אעשה עם זה אחר כך ?

 

אותה נפילת מתח הייתה לי גם בשנה שעברה, בערך באותה תקופה, אחרי המבחנים של סמסטר א'. כאילו שנעלם הרצון ללמוד... בדרך כלל אני אוהב ללמוד דברים חדשים, אבל החשק לזה נעלם...

 

העבודה שהתחלתי לעבוד עליה לפני שלושה שבועות עדיין נמצאת בחיתוליה. 3 שבועות !!! משהו נכבה אצלי וקשה לי להצביע מה בדיוק... לא מצליח לכתוב שום דבר...

 

לא בא לי להמשיך ללמוד, בא לי לעצור הכל ולנסוע מפה לטייל, אבל אני יודע שאני לא אעשה את זה בחיים...

רק מהחשש מהתגובות של המשפחה אני לא אעשה את זה...

 

אז מה עושים ?

סוחבים...

  

 



נכתב על ידי Konan Mc'konan , 24/2/2005 01:40   בקטגוריות לימודים  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)