לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

הקטלוג של פוקס


הייתי עסוק בבוקר בעבודה שלי אבל לא יכולתי שלא לשמוע את הקולות בחדר המדרגות ובשכונה...

כל מיני צעקות... של כמה חבר'ה צעירים, הייתי אומר בגיל הטיפש עשרה שהבריזו מבית ספר.

אחרי שהבנתי שהם לא יתנו לי מנוחה פתחתי את הדלת כדי לראות על מה כל ההמולה...

בחוץ לא היה אף אחד...

הלכו...

אבל הם השאירו משהו אחריהם...

הקטלוג של פוקס... יעלי ויודל'ה מענטזים בכל מיני פוזות עם כל מיני דוגמניות מקסיקניות...

לא יודע מי הגאון שהחליט לקרוא לזה קטלוג, כי בגדים בקושי ראיתי שם... פה ושם היו חזיה אחת ותחתונים,

אבל מלבד זה - בעיקר עירום... יש אנשים שהיו קוראים לזה פורנו רך...

כנראה נמאס להם שמה בדירקטריון של פוקס כשאחרי כל סרטוון פרסומת שלהם יוצאים אלף ואחד מתחסדים שטוענים שהפרסומת פוגעת בהם...

כשירדתי במדרגות ראיתי שליד כל דלת היה זרוק קטלוג כזה... שחס וחלילה לא יפספסו לקוח פוטנציאלי...

מה שמצחיק זה שבתור אחד שמוצא במרפסת שלו כל שני וחמישי איזה פריט לבוש שנפל מחבל הכביסה של אחד השכנים מלמעלה, לא נראה לי שיש לפוקס ממש לקוחות פוטנציאליים... לפחות לא בבלוק שלי... נו טוב, אז הלך עוד יער גשם בברזיל... בקטנה...

אם לסכם את כל הפוסט המיותר הזה בכמה מילים - יעלי מעולם לא נראתה יותר סקסית...

 

מה שכן - סוף סוף יש משהו מעניין לקרוא...

 

 



נכתב על ידי Konan Mc'konan , 3/3/2005 01:44   בקטגוריות אקטואליה  
107 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)