לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

Don't kill the messenger


ישנם ימים שאני לא סובל אותו

וישנם ימים שאני לא יכול בלעדיו...

היום הוא אחד הימים שבהם אני אומר לעצמי why god? why ?!?

ישנם אנשים שפשוט לא מובן איך נתנו להם להשתמש בתוכנה הזאת.

אחד מהאנשים הללו הוא קשקש. חבר טוב מהצבא, ולמרות העובדה שאני

אוהב אותו והוא אחלא בנאדם, הוא פשוט לפעמים יכול להיות כזה בלתי נסבל,

מהאנשים הללו שאוהבים אותם בעיקר כשהם ישנים...

הוא בחור טוב, אבל יש לו נטיה לחזור על בדיחות ושטויות מהצבא שלא הצחיקו

עוד בתקופה ההיא, אבל הוא בכל מקרה יחזור ויספר אותן שוב שוב ושוב ולא יעצור

עד שאנחנו נזרוק אליו איזו מילה (בדרך בצעקה או הערה צינית מלאת ארס).

לא מזמן הוא גם התוודע לפלאי הטכנולוגיה. מה שאומר שהבחור התקין מסנג'ר

אצלו במחשב... איזה סיוט... מאז אילן ואני נכנסים למסנג'ר בפחד... אנחנו יודעים

שאם אנחנו ניכנס והבחור יהיה מחובר - אנחנו הולכים להצטער על זה כל כך...

קשקש הוא מסוג האנשים שאתה אומר לעצמך כמה מייקרוסופט לא אחראים כשהם

משחררים תוכנה חינמית כזאת לשוק... צריכים לקבוע איזו מדיניות כזאת שאומרת

שכל בן אדם צריך להביא אישורים לכך שמותר לתת לאותו בן אדם להשתמש במסנג'ר,

לפחות מחמישה אנשים שונים... שיהיה מעין תחקיר בטחוני כזה לפני...

זה כמו שהיו נותנים לכל מי שמבקש - לשאת אקדח...

אהה... ואם אתם שואלים למה אני פשוט לא חוסם אותו - התשובה לכך פשוטה - אני

לא עושה את זה, בדיוק מאותה הסיבה שאני לא מסנן אנשים בטלפון... אם היה לאנשים

מספיק חשוב לדבר איתך, אז המינימום הוא לענות להם...

 

 



נכתב על ידי Konan Mc'konan , 4/3/2005 00:16   בקטגוריות הנפשות הפועלות  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)