לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

השומר הצעיר


אתמול בלילה,
למשך ארבע שעות, חזרתי לימי הצבא...
הסתובבנו, טוני ואני, בטנדר 4X4 ועשינו פטרולים במושב...
כן - התנדבתי גם אני למאמץ הלאומי של המושבניקים במלחמת החורמה שלהם בגנבים. אז לקחנו כמה עוגיות, ערכת קפה, פנסים ועוד כמה חטיפים ויצאנו לסייר בלילה הקריר... ממש תחושה כזאת של פעם, כשהייתי יוצא לפטרולים. הכל שקט... מהרדיו נשמעה בקול חלש שירי מיימון או נינט טייב (אין לי באמת מושג מי זאת מי)... בשעה הראשונה - העברנו צחוקים... סיפרנו כל מיני סיפורים על מכרים משותפים מהשיכבה שלנו או מאוניברסיטה (לז'וז'ה לדוגמא, התפוצץ צינור של הביוב במרתף... מסריח... אבל מצחיק).

בשעה השניה, טוני, שנפרד מחברה לאחרונה סיפר, כמה הוא צריך למצוא מישהי, בעיקר על רקע העובדה שכמה חברים טובים שלו מתחתנים... התחלנו לעבור על הרשימה של כל הבנות שגרות כיום במושב, שהן פנויות ועונות לדרישותיו... רק אז גיליתי כמה הוא חרמן. באמצע - הקמנו איזה מארב כזה, והכנו קפה שחור, שיחזיק אותנו ערים...
בשעה השלישית הדיון עבר לנושאים יותר פילוסופיים, על מערכות יחסים וכו'. טוני סיפר כמה שהוא מתגעגע לחברה שלו, זאת שהוא באמת אהב ושלמעשה זרקה אותו בצורה לא מובנת... גם הנושא של לוליטה עלה כמובן לדיון. הוא הציע לי לומר לה את שעל ליבי, למרות שלו היה מקרה דומה שנגמר בצורה ממש רעה ומכוערת...
אז התחילו גם כל הבליינים הצעירים של המושב לחזור... החלטנו לשגע כמה חבר'ה, הארנו עליהם עם הפנסים... עד שהם קלטו שאלה אנחנו ושאנחנו סתם משחקים איתם, הם נראו די מפוחדים...  מה אני אעשה - היינו צריכים איכשהו להפיג את השעמום...
בשעה הרביעית - הפרוז'קטור שלנו הפסיק לעבוד. אפילו לא שמנו לב שכל החיבור שלו לשקע החשמל ברכב - נמס...
לפחות היה תירוץ לסגור את החלון... הקור נהיה חזק ולא באתי יותר מדי מוכן אליו.
בערך בשעה ארבע סיימנו את השמירה. נכנסתי לבית החמים ובתוך דקה כבר הייתי מתחת לשמיכה...
עברה מהר השמירה...
אחרי שתרמתי את חלקי למאבק המושבניקים, אני יכול לחזור בלב שלם ל"עיר הגדולה", ב"ש.
עוד סופ"ש משעמם עבר...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 2/4/2005 17:31   בקטגוריות להיות מושבניק  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)