לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005


אז לפני פחות משבוע הגעתי להחלטה...

אתמול החל חלק מהיישום שלה...

קצת אחרי שחזרתי לב"ש מהמושב, הלכתי למפגשון קטן של חבר'ה שהכרתי באינטרנט (לא... לא מהבלוגספירה).

מתוך השישה, הכרתי לפני כן שניים מן החבר'ה, אבל ממש בצורה של "שלום שלום".

אני חייב לציין שהערב הפתיע אותי לטובה. האנשים התגלו כאנשים ממש מעניינים, מצחיקים ובהרבה מקרים הזכירו לי אותי !

למרות שאחותי הכירה את נונו דרך האינטרנט, אף פעם לא האמנתי בקשרים וחברויות שנוצרים דרך האינטרנט. לאט לאט, בעיקר בעקבות יצירת הבלוג שלי אני מבין שיש עוד הרבה אנשים כמוני, חבר'ה רגילים, עם בעיות, תחביבים וכל מיני שטיקים שגם קיימים אצלי...

אז הערב אתמול היה ממש מהנה... היו בירות, פיצה, צחוקים, טלוויזיה, משחקי וידאו וכל מיני שטויות כאלה חביבות... לדירה שלי חזרתי רק ב-3... רווי באלכוהול ושמח הלכתי לישון... בבוקר, לאוניברסיטה, כבר לא קמתי...

אבל הדבר הכי חשוב -  יש עוד כמה פרצופים שאזהה בפעם הבאה שאני אלך לאוניברסיטה.

זהו,

פוסט ראשון לשבוע הזה.

מקווה שיהיה שבוע מצויין לכולם. לי הוא התחיל ברגל הימין...

  



נכתב על ידי Konan Mc'konan , 3/4/2005 20:53   בקטגוריות חיי סטודנט  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)