לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

חומרני זה מילה גסה ?


איך השיר הולך ? money makes the world go around, לא ?

אז יש אנשים שמכירים בעובדה שהם חומרניים ! ביג דיל !

לפעמים גם אני אחד כזה. חולם על כסף. חולם על לזכות בלוטו, חולם להיות כוכב קולנוע מולטי מיליונר...

הרבה אנשים אומרים שהאושר האמיתי אינו העושר. יש ימים שבאמת האושר הפנימי שלי מספיק לי ויש ימים שאני מעדיף שהאושר שלי יתבטא בעושר, יותר מדי מסובך ? אני לא ממש חושב. זה הכל תלוי במצב הכלכלי שלי באותו הרגע.

בתקופות פחות לוחצות אני אפילו לא חושב על זה, אבל בתקופות שבהן אני מגרד כל גרוש אפשרי (כמו התקופה הנוכחית לדוגמא) הקטע הכספי הופך למחשבה העיקרית שלי...

קחו לדוגמא את שרי אריסון... היא באמת יכולה ללכת לחפש את האושר שלה מבפנים... היא לא צריכה ללכת לראיונות עבודה, להתחנן למשכורות מינימום או לחתום בלישכה... לא כולם נולדו עם כפית של כסף ולא כולם הסתדרו בחיים, ויש כאלה שכל החיים שלהם נאבקים על מנת לשרוד, אז למה לא לאפשר להם לחלום...

אז אני מבקש מכל האנשים הצבועים פה בבלוגספירה, לפני שאתם תוקפים אנשים אמיתיים שאומרים איך הם מרגישים, תחשבו קצת, אולי אתם לא יודעים משהו חשוב שיכול לשנות את הדיעה שלכם...



נכתב על ידי Konan Mc'konan , 6/4/2005 21:42   בקטגוריות סתם מחשבות  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)