לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

נשים וימי הולדת...


מה הקטע שלכן ?!?

אנחנו הגברים גם מזדקנים... גם הגוף שלנו עובר שינויים ומתבלה (ככה כותבים ?!?) עם השנים. אז למה לנו יש רק משבר אחד בחיים, ככה בסביבות גיל ה-40 אותו אנחנו פותרים עם איזו מכונית ספורט אדומה ואיזה ניסיון לא מוצלח לפתח רומן עם צעירה בת 20 בעוד שאתן חוזרות על משבר היומולדת בכל שנה ביום הולדת שלכן ?!?

זהו יום שצריך לחגוג ! לשמוח בו !

איך אומר השיר: "יומולדת חגיגה נחמדת מה נעים ומה נחמד שכל בן וכל בת לא נולדו ביום אחד רק ביומולדת..." זה בסה"כ יום אחד בשנה ! כמו בכל שאר הימים, רק מה - מציין את הכניסה שלכם לעולם ה$#%#$% הזה (כל אחד ישלים איך שבא לו). מטבע הדברים אנחנו אמורים לחגוג אותו, כי לכו תדעו עוד כמה זמן נשאר לנו לחיות פה... אבל לא ! רובכן תשבנה בדיכאון טוטאלי ותמררנה על צר גורלכן... על שאתן כבר לא בנות 18 יותר... למה אנחנו לא רואים גברים עושים את אותו הדבר ?!? ועוד גברים הם אלו שעוברים את שיא כושרם ופוריותם בגיל 18, בעוד הגיל המקביל של הנשים עומד על 30 ומשהו ?!?

למה אני כותב את זה - כי יש כמה בחורות שאני מכיר שעוברות את התהליך הזה... לוליטה היא אחת מהן.  בכל שנה אותו סיפור... אני מתקשר, היא ישר עונה: "מה אתה רוצה ?!?" בעצבים.

"בסה"כ רציתי לומר לך יומולדת שמח..." אני עונה...

"תודה. אבל אני לא ממש במצב רוח..." היא עונה כאילו הרגע חזרה מהלוויה...

"למה ? יומולדת, צריך לשמוח ולחגוג, לא ?"

"כי ככה... לא בא לי... אין לי מצב לשטויות, אז אל תנסה להצחיק אותי כי לא ילך לך..."

אני בד"כ משתדל להוציא איזה חיוך, או צחוק קטן ממנה, אבל היא בתשעה באב הפרטי שלה...

וכל כך רציתי לשמח אותה...

אז למרות שהיא לא קוראת פה בבלוג, אני אנצל את ההזדמנות לומר לה מזל טוב... מי יודע, אולי יום אחד היא תגיע לבלוג במקרה...

 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 7/4/2005 19:12   בקטגוריות אהבה ויחסים  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)