לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

עוד פגישה...


זוכרים את החבר'ה ממוצ"ש ? החברים החדשים שלי ?

בקיצור, הם החליטו לקיים עוד מפגש... להכות בברזל בעודנו חם... אחד החבר'ה הזמין אליו הביתה. אבל מה - אף אחד מהם לא אוהב כדורסל ! החליטו שנפגשים בדיוק על השעה שמתחיל המשחק של מכבי תל אביב. ואני, שמדי יום חמישי משריין לי את השעתיים הללו, לא יכול לוותר... והם - לא ממש מתעניינים בזה... אז אמרתי שאני אאחר...

המשחק היה אחושילינג מותח ולבסוף "הישראלים" ניצחו... איזה כיף... עוד לא הספיקו לראיין את המנצחים ואני כבר הייתי בדרכי למפגש... מזג האויר היה פשוט פנטסטי... אין כמו לילה שרבי כזה... מדי פעם יש בריזה טובה... בב"ש כמובן שאם יש שרב, יש רוחות חזקות שמעיפות גלים של אבק, אבל למי איכפת... בדרך הרגשתי לפעמים כאילו אני בתוך מערבון ישן כזה כששיחים כאלה מתגלגלים על הכביש בגלל הרוח... והשקט... שקט בריא כזה...

החבר'ה חיכו והתחלנו לראות איזה סרט... היה ממש נחמד... 


להורים שלי היה השבוע יום נישואים. לא קניתי להם כלום. בכלל, מאז שאני לומד בב"ש החמצתי כמעט כל יום נישואים/הולדת אפשרי של המשפחה שלי... מתחיל להרגיש לא נעים... בגלל שאין לי גם יותר מדי כסף לבזבז אני לא יכול אפילו לשלוח איזה זר פרחים יפה... מזל שאחותי דואגת לזה... מוזר, אבל פעם זה היה שונה. אני הייתי הספונסר שמימן את כל המתנות, וכשהיה צריך להשקיע כסף, אני הייתי הכתובת היחידה כמממן... לפני שנתיים, אירגנו אני ואחותי, מסיבת הפתעה לכבוד יום הנישואים ה-25 של ההורים שלי (חתונת הכסף). כמה שאני השקעתי אז... גם כסף וגם מאמץ... הם היו בשוק... הזמנתי אנשים שלא ראו איזה 10 שנים... מקווה שהם זוכרים לי את זה עכשיו כשאני "נפקד" בכל האירועים המשפחתיים העכשויים...

כואב לי שאני לא יכול לחגוג איתם... וגם אין לי ממש איך לפצות אותם... והם, כל כך טובים, אני יודע שהם לא יאמרו לי על זה כלום...


סיימתי בשעה טובה ומוצלחת את הספר של ג'יימס פטרסון... אחרי שנה שלמה... בשבוע וחצי האחרונים פשוט החלטתי שאני מסיים את הספר, ואיך שאני נכנס לזה, זה רק עניין של ימים אחדים עד שאני אסיים אותו...

כבר התחלתי לקרוא את הספר החדש של אילן הייטנר... ולא איכפת לי שיש לי טונות של מאמרים לקרוא לאוניברסיטה...


אומרים שמחר הולך להיות שרב... אם ככה, אני לא מתכוון לצאת החוצה עד הערב...

 

   

 

 

 

 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 8/4/2005 01:42   בקטגוריות שגרת החיים שלי  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)