לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

דאגות...


רוני אחי, התקשר אלי בערך ב-2000. סיפר לי שאמא שלי לקחה את סבא שלי לבית חולים...

אמרתי לו שיתקשר אלי כשידע מה קורה, אבל הוא לא חזר אלי...

נהיה מאוחר, אבל אני מאמין שאם היה משהו ממש רציני, מישהו כבר היה מתקשר אלי...

זו הפעם השלישית בשנתיים האחרונות שהוא מתאשפז בבית חולים... בעיקר בגלל בעיות נשימה. בפעמים הקודמות, אני הייתי זה שהיה עם אמא שלי בביה"ח. זה שחיכה איתה בחדר מיון... תמיד במקרים הללו היא מעדיפה שאני אהיה איתה ולא אבא שלי או אחותי... מעניין למה... כנראה בגלל שבמקרים כאלה, אני הבן אדם הכי רגוע... הפעם היא הלכה עם דודה שלי, מה שבטוח גרם ללחץ דם של אמא שלי להגיע לגבהים שלא נראו מזה הרבה זמן... 

מעצבן אותי שהם לא התקשרו... אני בכוונה לא התקשרתי, על מנת שלא להוסיף לחץ, כי כמו שאני מכיר את אמא שלי, היא כולה פקעת עצבים כרגע... בזמן האחרון, הם מנסים להסתיר ממני כל מיני דברים, כאילו אני כבר לא חלק מן המשפחה... אני יודע שהכוונות שלהן טובות, ושהם לא רוצים שאני אדאג יותר מדי, אבל לפעמים זה כבר מוגזם...

בשלב מסויים התקשרתי לפלאפונים של ההורים שלי, אבל אף אחד לא ענה, ולאחי אין מושג מה קורה...

אוף... איך לעזאזל אני אמור ללכת עכשיו לישון ?!?

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 9/4/2005 01:52   בקטגוריות משפחה  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)