לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

פיינל פור


מדהים המעבר הזה מעצב לשמחה בתוך פחות מכמה שעות...
ממש כמו השעות המפרידות בין יום הזיכרון לערב יום העצמאות...
אתמול כל המדינה הייתה באבל... היום כולם במתח לקראת המשחק... כאילו יום השואה לא היה בכלל...
אני גם אהיה בין המאות אלפים שיצפו בעוד שעתיים במשחק...
גם אני הייתי פעם מהשרופים הללו... שמכירים את ההיסטוריה של מכבי תל אביב בע"פ...
זה עבר לי... אני אמנם צופה במשחקים שלהם באירופה, אבל זה רק בגלל שזה הכדורסל הכי טוב שאפשר לראות מקבוצה ישראלית...
נשאר רק לקוות שיהיה משחק טוב...

אילן נטש לפני כמה דקות... חזר לקיבוץ שלו... נשארתי לבד בדירה...
לפעמים אני אוהב את זה... קצת שקט... כבר הרבה זמן לא היה לי בית לעצמי...
במיוחד לאחרונה כשחזרתי די הרבה למושב...
אולי אני אספיק קצת לקרוא את מה שתכננתי לקרוא בחופש פסח...
אולי נתחיל לעבוד על הפרזנטציה שאני אמור להעביר בעוד שבוע וחצי...
אולי נראה קצת סרטים...
אולי...

סופ"ש רגוע, שמח וטוב שיהיה לכולם...
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 6/5/2005 16:14   בקטגוריות אקטואליה  
92 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)