לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

תפסיקו לדחוף!


איך אני שונא כשאנשים נדחפים...
דוחפים את האף שלהם ככה סתם...
כי בא להם... כי משעמם להם...
אין להם דברים מעניינים בחיים, אז הם מחפשים אצל אנשים אחרים...
אף פעם לא אהבתי רכלנים... זה בסדר אם זה קורה סתם ככה במקרה ובאופן חד פעמי, אבל כשזה קורה באופן קבוע, אני לא יכול לסבול...
יש במושב שלי כמה נשים שסוכנות המודיעין האמריקאית ,הNSA ,קטנה לידן... כל פיפס שמתרחש במושב מגיע לאוזניהן... ומשם זה כבר מופץ בכל המושב. מי בגד במי, מי מתגרש ממי, את מי פיטרו מהעבודה ומי רב עם מי... תמיד קיוויתי שפעם אחת יקרה להן משהו שכל המושב ירכל עליהן ואז הן יבינו איך זה שכל המושב מרכל עליך...
לפני שנתיים התיקווה הזאת התממשה... בעלה של אחת הרכלנית הראשית, שבמקרה גם השכנה של ההורים שלי, בגד בה... זמן קצר לאחר שהדבר התגלה הוא עזב את הבית ועכשיו הם בתהליכי גירושין. מאז בקושי רואים אותה... היא מזמן הפסיקה לרכל...
ככה זה - זה בסדר עד שזה קורה גם לך... כנראה שרק ככה לומדים...






ראיתי את התמונה הזאת ונשפכתי מצחוק... היא קצת קשורה לכותרת, אבל לא ממש לפוסט... תגידו, הבחור לא דומה לחיים וכמן, מהעונה הראשונה של התוכנית "סוף הדרך" ?

בלי שום קשר - לאחרונה נמאס לי להאזין למוסיקה שלי... אם למישהו יש רעיון ללהקה שאני אוהב שמנגנת בסגנון שאני אוהב (לפי הרשימה שבצד) - הוא מוזמן להציע... העדיפות כמובן למוסיקה לועזית...
רמי, ריטה, ראפרים ישראליים, ילדות סופרסטאריות קטנות, וכל אחד ממשפחת בנאי (שלא קוראים לו יובל) ודומיהם - לא יתקבלו בברכה...
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 7/5/2005 18:11   בקטגוריות סתם מחשבות  
153 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)