לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

כדורסל


כל המדינה הושבתה בגלל המשחק הזה היום...

לפחות ככה טוענים בתקשורת...

גם אני הייתי מהופנט לטלוויזיה... עוד יום שלם בוזבז על צפייה בכדורסל...

אני מת מעייפות...

מת למקלחת...

מת מרעב... המקרר ריק לגמרי... הקניות בוטלו להיום... תודות לפיינל פור...

מחר צריך לקום מוקדם... הולך להיות מחר עוד יום מסוייט...

יש לי הרבה דברים לעשות ומעט זמן... שונא לחץ כזה...

 בכל מקרה... שיהיה יום טוב לכולם...

 



נכתב על ידי Konan Mc'konan , 8/5/2005 23:30   בקטגוריות שגרת החיים שלי  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)