לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

אני חייב להסתפר...


כל חודשיים בערך יוצא לי להסתפר...
אנייודע את זה כשאני מסתכל במראה ונראה ממש כמו ילד דוס קטן עם פיאות שמגיעות למקום אליו הן לא אמורות להגיע וכאשר השיער שלי בכל יום תופס פוזה שונה, נעמד כמו כרבולת מכוערת ולוקח שעות עד שהוא מתיישר...
אז זה כנראה יהיה ה"היילייט" שלי למחר בבוקר... לאוניברסיטה אני כנראה כבר לא אלך... צריך להשלים שעות שינה וממילא יש רק שיעור אחד שיתקצר בגלל הטקס ליום הזיכרון...
אני מת מעייפות...
בתיקוה שהלילה אני סוף סוף אשן כמו בן אדם...
אז שיהיה לכולם לילה טוב...


נכתב על ידי Konan Mc'konan , 9/5/2005 20:56  
86 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)