לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

קרחת


אף פעם לא אהבתי קרחות...

במיוחד לא אצל נשים...

בכלל, אני לא מסמפט את השיער הקצר...

שיער ארוך עושה לי את זה...

ולפני שיקפצו פה עשרות בחורות נזעמות,

אני ררקרוצה לומר שזה לא משהו אישי...

זה פשוט הטעם שלי...

ואתם יודעים מה אומרים על טעם ועל ריח...

(שאם זה לא הטעם שלי - הוא מסריח...)

למה אני כותב את כל זה ?

בגלל התמונה המזוויעה שנתקלתי בה לפני כמה ימים באינטרנט.

האלילה היוונית שלי,

כמו שמשון הגיבור, היא הורידה את שיערה היפה...

הכל...

אפילו לא שיער קצר...

קרחת מלאה !!!

ובשביל מה ? בשביל איזה סרט מסריח...

גברת פורטמן - כסף זה לא הכל בחיים !!!

אני מאוד מקווה שהסרט יהיה ממש טוב,

כי שום דבר אחר לא יספק אותי...

ולמי שלא יודע על מה אני מדבר - הנה התמונה:

 

רק לשם השוואה - לתמונה שלה עם השיער המדהים אתם רק צריכים למצמץ ימינה...

הוי אלה יווניה שלי... למה ?!? למה ?!?

נ.ב.

שלא תבינו לא נכון - גם עם הקרחת היא יפיפיה. אבל עם שיער היא מדהימה !!!

(עכשיו בשביל זה יצרתי קטגוריה חדשה...)

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 18/5/2005 01:10   בקטגוריות תמונות שלא אהבתי  
88 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)