לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

הולך אחרי העדר...


גם אני הצטרפתי לעדר...

שימו לב לכישרון הרב הניגר על לוח הציור...

 


 

אני מגיע לסלון.

אילן יושב לו מול הטלוויזיה.

כשעזבתי אותו לפני 20 דקות למקלחת מרעננת הטלוויזיה חנתה לה בערוץ 10. רמבו 2. קלאסיקה.

אני מנסה להבין למה אני שומע קולות מוזרים מהטלוויזיה. תופים, חצוצרות וכאלה. מעין מוסיקה של חתונות...

ממה שזכור לי - אין סצינה של חתונה בסרט.

אני מתקרב ומסתכל. חשכו עיניי.

אילן העביר את הערוץ !

עכשיו, עצם ההעברה של הערוץ לא הפריעה לי. הערוץ בו הוא עצר - זה מה שהפריע לי !

פאקינג ערוץ 1 !!! ועוד מה שידרו שם ? את הקדם אירוויזיון !!! אם יש משהו שבחדר עינויים יוציא ממני את כל הסודות שלי, זה צפיה בדבר הזה... כל כך עלוב... כל כך המאה ה-20... כל כך אירופה הישנה... אני נזכר בשירים הישראליים לדורותיהם שנשלחו לייצג את המדינה... רק מהמחשבה עוברת לי צמרמורת בכל הגוף ! ולא מהסוג הטוב !!!

"אילן ! WTF ?!?" אני צועק בבעתה...

"אהה... היה פרסומות... אז העברתי..." הוא עונה אחרי כמה שניות של הלם וחוסר אונים...

נראה לי שהוא היה נבוך פחות אם הייתי נכנס אליו לחדר באמצע זיון סוער מאשר לתפוס אותו צופה באירוויזיון...

מיד הוא החזיר לערוץ 10...

קלאסיקה, כבר אמרתי ?

 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 20/5/2005 01:30   בקטגוריות מתוך שעמום  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)