לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

כל כלב ביג'י יומו


ובעברית - כל כלב - יבוא יומו...

בהרבה דברים אני לא מאמין, אבל בזה אני דווקא מאמין. כל אחד שהתנהג בצורה כל כך רע, עתיד להיענש על מה שהוא עשה. אני לא מדבר על קטעים כאלה של דת (האדם חוטא, האל מעניש) וכו', אני מדבר על אנשים שעושים דברים רעים כי זה מה שהם טובים בו (אם תרצו - הכישרון שלהם...). אז הם נהנים כמעט בכל חייהם, עד שהם נופלים... ושכשהם נופלים - אני נהנה לראות את זה קורה...

למה אני כותב את כל זה  - בגלל התמונה שמעוררת ביומיים האחרונים הד תקשורתי בעולם. אני מדבר על התמונה של סדאם חוסיין בתחתונים שפורסמה בעיתון ה"סאן" הלונדוני...

אחרי כל החיים שלו בהם הוא נחשב כאחד האנשים המשפיעים על העולם זה מה שבסוף יזכרו ממנו - זה העונש שלו...

ואני שמח בשל כך... ולא איכפת לי שזה מבזה ומנוגד לאמנת ז'נבה או מה שזה לא יהיה... מגיע לו...

 



מה אתן אומרות בנות ? הייתן עושות לו טובה ? בכל זאת... הוא היה אחד ממנהיגי העולם...


יום שישי עבר בשקט יחסי...

קמתי יחסית מאוחר... ראיתי איזה סרט... ניקינו את הדירה (נראה לי שזה הולך להיות ניקיון רציני אחרון שלנו לדירה הזאת...)

בערב, מישהי מהאוניברסיטה שנשארה בב"ש הזמינה אליה לראות ביחד אצלה פרק של "lost". זה כבר הפך למנהג אצלנו - נפגשים כמה חבר'ה, מכינים קצת אוכל(או מזמינים) ורואים ביחד את הסידרה הזאת (מאוד מומלצת). אז החלטנו שנפגשים. רק מה - אתמול היה כל כך חם... גם בלילה !

והדירה שלה נמצאת איזה 35 דקות מהדירה שלי... וההיא לא רצתה להפעיל את המזגן, אתם יודעים - בנות לא מסתדרות עם מזגנים... אז הזענו לנו בשקט... היה נחמד, אבל היו מעט אנשים יחסית... שלושה בחורים ובחורה. נשמע כמו התחלה של סרט פורנו, הא ? אז זהו שלא...

בדרך חזרה כמעט וקפצתי ל"מנגה", אבל ראיתי שכל כך מפוצץ שם שהחלטתי לחזור לדירה... אילן כבר ישן...

אני פותח את המסנג'ר. מדבר עם מייקי. הנבלה הולך לראות את נקמת הסית' עם אבא שלו !!! כבר חודשיים אנחנו מדברים על ללכת לראות את הסרט הזה והוא פתאום מחליט ללכת בלעדיי ?!? ועוד עם אבא שלו ?!? דיברנו על השותפה שלו. הוא החליט שהיא לסבית. סיפר לי את כל התיאוריה שלו לגביה... בסופו של דבר, אני לוקח את כל הדברים שלו בערבון מוגבל. הבחור לא מסתדר איתה לכן הוא יספר עליה הרבה דברים רעים, אני מכיר אותו, הוא גם לא ממש בחור קל להסתדר איתו... ופגשתי אותה... היא ממש נחמדה... וגם נראית לא רע... אמרתי לו שהוא אידיוט...

אח"כ זאביק דיבר איתי, אבל הרוב היה על כדורסל... כמה הבן אדם יכול לדבר על ספורט ?!? ועוד ב-2 וחצי לפנות בוקר ?!?

יותר מאוחר עלו שונרא ואסנטיאל (אין לי כוח לרשום באנגלית....) איתן היה יותר מעניין לדבר...

וזהו... יום שישי רגוע ביותר...

סגרנו עוד שבוע... איך הזמן רץ כשנהנים, הא? גם השבוע הזה הולך להיות מהיר... יסתיים בסופ"ש מילואים... לפחות אני לא צריך לחשוב מה לעשות בסופ"ש הבא...

שיהיה שבוע מעולה לכולם...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 21/5/2005 13:00   בקטגוריות אקטואליה  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)