לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

לדוד טוני הייתה חווה...


להורים של טוני יש חווה.
אי שם בנגב, באיזור ירוחם. חור... אבל ממש חור... אבא של טוני הוא מהמורעלים הללו, שגם בגיל 60 יתנדבו למילואים. הג'וק האחרון שלו היה להקים חווה בנגב, כחלק מהחזון של ההוא שעל שמו קוראים לאוניברסיטה שלי... נו, הגמד ההוא עם השיער המשונה...
לפני שנה הם עברו לשם. טוני עבר לשם לא מזמן (שמתם לב שלא היו שמירות כבר הרבה זמן?).
כל הזמן דיברנו על כך שצריך לבוא לבקר בחווה. אני עשיתי זאת לפני חודשיים. לאחרונה גם ז'וז'ה אמר שגם הוא רוצה לבוא לראות... אז החלטנו לבוא לבקר, ובאותה הזדמנות להביא איתנו את הפר"חים שלנו שיראו קצת חקלאות...
נסענו לשם...
היה ממש נחמד... העירונים הללו ראו קצת איך זה להיות חקלאי. ראו שהם היו קצת בשוק...
לא נורא... העיקר שנהנו...
מקום ממש נחמד, אחלא נוף מדברי בתולי, שקט, שלווה. אבל מה - זה חור ! ושום דבר לא ישנה את זה... למזלם, הם הצליחו להתחבר לyes... אם לא זה אני במקומם הייתי מתחרפן...

כשחזרתי לדירה, היה חושך בחדר המדרגות. אני בא להדליק את האור בכניסה - אין מתג !!! במקום בו פעם היה מתג יש רק חור קטן... כנראה שאיזה פושטק החליט להשאיל את המתג... רק מה - קיצר את כל החשמל בחדר המדרגות... עכשיו כשעולים או יורדים במדרגות צריך לקוות שממול אין איזה נרקומן שמתחבא בפינה... ממש חושך מצרים...
למישהו יש פנס ?

כבר כמה ימים שאני לא ישן טוב... מת מעייפות... לא יודע מה קורה איתי...
אני צריך חופש... מתי שבועות ?
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 25/5/2005 00:31   בקטגוריות פוסטים יתומים  
98 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)