לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

ל"ג בעומר


אני לא אחגוג השנה...
במקום מדורה קיבלתי מילואים...
אבל אלה לא מילואים רגילים אלא מילואים של סופ"ש, מחליף חבר'ה סדירים שמשרתים במחלקה בה שירתתי, בבסיס בו העברתי 3 וחצי שנים מחיי...
לא הכנתי עוד כלום...
מהבסיס התקשרו, ביקשו שאגיע עד 10 בבוקר...
זה אומר שאני לא הולך לישון היום מאוחר (מוקדש לאלה שהעברתי איתם לאחרונה את הלילות). מחר צריך לקום בבוקר מוקדם ולסדר את התיק...
סיימתי את מדריך הטרמפיסט בגלקסיה, ככה שאני לוקח איתי ספר חדש למילואים. אחרי הפעם האחרונה בה הייתי במילואים, אני יודע שאני כנראה אצטרך אותו... משהו שם השתנה, פעם הבסיס היה שוקק חיים, שם דבר בכל היחידה שלנו, היה כיף להגיע לשם... בסדיר היו לי תקופות שאהבתי יותר לעשות שבת מאשר בבית... אבל כמו כמעט כל דבר בחיים - דברים משתנים. האנשים משתנים. פעם שעברה היה לי כל כך משעמם. זה לא היה אותו הבסיס אותו אני זכרתי...
דיברתי עם חבר'ה מילואימניקים ותיקים שאמרו לי שככה זה קורה לאורך השנים... לאט לאט הבסיס מתנוון...
כנראה שנצטרך לחכות למחר בשביל לראות מה השתנה בשנה האחרונה...
דיברתי עם בילי על זה, הוא בכלל לא מכיר שם אף אחד... אמר שאנחנו מזדקנים...
אוף... אני לא רוצה להזדקן...


היום ראיתי תמונה של ישראל כץ, שר החקלאות בוואלה...

הזכיר לי מישהו, אבל לא ידעתי מי...

ואז ביקרתי בבלוג שלי...

נראה אתכם אומרים שהוא לא דומה לקרטמן...

(תמונה מימין למי שלא מכיר...)


זהו...

לא נשאר לי עוד מה לומר להיום... לראשונה מזה יותר מחצי שנה הבלוג ישאר בלי פיקוח מצידי...

אז תתנהגו אליו יפה...

ושמישהו ישקה את העציצים...

לילה טוב,  תהנו במדורות או איפה שלא תהיו בל"ג בעומר ושיהיה סופ"ש רגוע ומהנה לכולם...

נתראה ביום ראשון...

 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 26/5/2005 01:07   בקטגוריות צבא  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)