לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

חזל"ש...


אפילו שהמילואים היו קצרים, לא היה קל לחזור לשיגרת הלימודים.

אתמול נפלתי למיטה כבר בערך ב-12 בלילה. מי שמכיר אותי יודע שאצלי העיניים לא נעצמות לפני שהמחוג הקטן עומד על 2 בלילה. הייתי פשוט הרוג מעייפות... ישנתי כל כך טוב, שינה כזאת כבר הרבה זמן לא הייתה לי.

בבוקר קמתי כששמעתי את אילן נכנס למקלחת... השעון המעורר כנראה נדפק או משהו ככה שאלמלא אילן לא הייתי מספיק לקום לאוניברסיטה... התארגנתי מהר ובתוך רבע שעה כבר הייתי מחוץ לדירה.

ימי שני שלי הם הימים הכי מגעילים הסמסטר, אבל שרדתי את היום די יפה... פגשתי הרבה חברים הרצאה אחת נטשתי אחרי חצי שעה (משהו שאני עושה בדרך קבע בקורס הזה...) והרצאה אחרת הסתיימה מוקדם מן הרגיל... הפר"ח נדחה למחר, ככה שהיום הארוך התקצר לו... ולי לא היו שום טענות...

חזרתי לדירה...

עדיין יש הרגשה מוזרה כזאת... אווירת סוף שנה... כל מה שעובר בראש זה מה יהיה ביום הסטודנט...


איזה מעצבן לקנות ספר שצריך לעשות עליו עבודה, לשים אותו על המדף למשך חודש וחצי, להתחיל לקרוא אותו במילואים ולגלות שיש פאק בייצור של הספר ושדפים מהפרק הראשון חוזרים בפרק השלישי במקום הדפים של הפרק השלישי ? נכון שזה מעצבן ?!?

ואיזה מעצבן לגלות אח"כ שאין לך שמץ של מושג איפה החשבונית של הספר ושהורדת את המדבקה עם המחיר ושם החנות ממנה רכשת את הספר ?

ואיזה כיף זה כשאתה הולך לחנות, חצי מיואש, אתה מספר למוכרת את מעללות הספר הספציפי והמוכרת מגלה הבנה ומזמינה במיוחד בשבילך ספר חדש, למרות שאין לך אפשרות להוכיח שבאמת קנית את הספר מהחנות הספציפית הזאת ?


מישהו מוכן להסביר לי מה לעזאזל כל הסיפור הזה  עם הסוס הטרויאני שמשגע את המדינה ?!? כולה הייתי 4 ימים במילואים וחצי מדינה התהפכה לה... כל האינטרנט רוחש וגועש ואין לי מושג למה... ואין לי כוח לקרוא מה הלך שם... נראה לי די משעמם...
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 30/5/2005 20:35   בקטגוריות חיי סטודנט  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)