לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

הרצאות משעממות, רובוטים ופקידות טורדניות...


עוד שבוע התחיל לו...

שבועיים אחרונים של הלימודים לשנה הנוכחית. מרגישים את זה כבר באוויר. הגעתי להרצאה של 10 בבוקר אחרי שהספקתי לבקר בבנק ולהעביר לבעל הדירה שלי את התשלום האחרון של שכ"ד. להרצאה עצמה הגיעו אולי 8 חבר'ה (מתוך 35 בערך).

למרצה לא נראה שזה יותר מדי מזיז... הוא מבחינתו עשה את שלו והוא מסתפק בהקראת רשימת נוכחות (מישהו אמר בית ספר ?). את הקורס הזה אני עושה עם סיון אבל היא כבר אתמול הודיעה לי שהיא לא מגיעה, וזה גרם לי לרצות להבריז גם, אבל לאור העובדה שבשבועיים האחרונים נעדרתי מהקורס הזה הבנתי שאין לי ברירה ושאני חייב ללכת.

הקורס עבר לו בעצלתיים, כולם כמובן מחכים לסוף השיעור לדבר מה יהיה במבחן... סיימנו את השיעור (מוקדם כראוי לשיעור אחרון - שבוע הבא שבועות!) וברחתי מיד לדירה.

איזה חום... ישר למזגן...


מיום רביעי מציקים לי ממשרד קישור של מדור מילואים של היחידה שלי. מסתבר שמגיע לי איזה שי בגלל שעשיתי מילואים ביום ההוקרה למילואימניקים. היום זה כבר הגיע לשיאים כשהתקשרו אלי בלי הרף ממספר חסום במהלך ההרצאה. גם בהפסקה הם התקשרו. רצו שאני אשלח להם איזה פקס באופן דחוף. רק מה ? לסחבק אין בדיוק פקס... אחרי כמה קומבינות אירגנתי ממישהו שלומד עם אילן שיקבל את הפקס. בצהריים כבר הספקתי לשלוח את זה אליהם ומאז נדמו הטלפונים.

מישהו רק צריך ללמד את הפקידות החוצפניות הללו שאנחנו לא ממש חיים את הצבא כמוהן, ושאנחנו לא חיים לפי פקודות ומשמעת... כמה אירוני שבזמן שהפקידה פונה אל מילואימניק כחלק ממבצע ההוקרה למילואימניקים והיחס עצמו למילואימניק מזלזל ובכלל לא סימפטי...

אני שונא בירוקרטים...


הלכתי בסופ"ש למדריך הטרמפיסט לגלקסיה עם אילן וזוג חברים שלו. סרט חביב ביותר. יש כמה קטעים ממש מצחיקים. אילן וחבריו שדי חרשו על סידרת הספרים יצאו די מאוכזבים... אמרתי את זה לאילן עוד לפני הסרט שזה מה שהולך לקרות אצלו. זה די הגיוני... ככה שאם במקרה גם אתם חרשתם על הספרים - אל תפתחו ציפיות גבוהות מדי לסרט...

דבר אחד אני חייב לציין - הרובוט המדוכא, מרווין, שקיבל את קולו של אלן ריקמן (הבחור שדפק באנג'י בלי חבל מבניין נקטומי ב"מת לחיות" ופרופסור סנייפ מסדרת סרטי הארי פוטר) - פשוט פאקינג מצחיק !!!

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 5/6/2005 20:19   בקטגוריות חיי סטודנט  
92 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)