לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

תשאירי לי מקום לחבק אותך


 
תשאירי לי מקום לחבק אותך/אבטיפוס
 
אמרת לי אתמול
שחלמת עלי בלילה
זה דבר כל כך נחמד
לדעת שמישהו חולם עליך
גם אם זה חלום קצר
ואם זו את
זה אפילו עוד יותר נחמד

תחלמי, תחלמי
ותשאירי לי מקום לחבק אותך בחלום

כשאת ישנה
ומחייכת לעצמך
אני שמח שאני שם
לפעמים
נחמד שחולמים עליך
גם אם זה חלום קצר
ואם זו את
זה אפילו עוד יותר נחמד

תחלמי, תחלמי
ותשאירי לי מקום לחבק אותך בחלום
 

עשית לי טוב בלב היום כשדיברנו. אפילו שאני לא ממש מכיר אותך ואת אותי, ואפילו שחשבת שקוראים לי אשר גרינברג, זה עדיין מאוד נחמד לשמוע שמישהו חלם עלייך בלילה. ומצטער אם לא אמרתי ביי בסיום השיחה. חשבתי שהלכת...


הסטודנטים בחיפה החליטו לערוך היום מחאה נגד ההחלטות האחרונות של הממשלה בכל מה שקשור לתחום ההשכלה הגבוהה והקיצוצים בתקציבי האוניברסיטאות וכו' ולכן באו היום לאוניברסיטה, לא נכנסו לכיתות ובמקום זה  הביאו איתם כריות והלכו לישון על הדשא... פה בב"ש כבר שבועיים שעושים את זה רוב הסטודנטים של הפקולטה למדעי הרוח והחברה... רק שהם לא מוחאים נגד משהו...


יש משהו חדש יחסית בישרא - "הנושא החם", נושא שהחבר'ה שם למעלה בוחרים כנושא החם של הבלוגספירה ואם אתה כותב על זה אתה יכול ללנקק את עצמך ברשימה מיוחדת. בין היתר היו נושאים חמים כמו יום ירושלים, יום העצמאות וכו'. היום בחרו בנושא תאונות הדרכים. די מפתיע, לא ? הרי היום יש עשרות נושאים חמים יותר מנושא תאונות הדרכים !!! חלק מהם אשר למצוא פה אצל החמוס הצהוב, בצורה משעשעת משהו. אז למה דווקא היום החליטו ללכת על נושא "תאונות הדרכים" ? במיוחד בתקופה שכמעט כל מה שמדברים עליה זה או ההתנתקות, או הסוס הטרויאני או האלימות ברחוב ?

 


נכתב על ידי Konan Mc'konan , 7/6/2005 17:41   בקטגוריות שירים  
90 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)