לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

כשאת בוכה את לא יפה...


החלטתי להתקשר ללוליטה.

מנסיוני, תקופת המבחנים זו תקופה די טראומטית בשבילה ולכן אני משתדל להוריד פרופיל ולהסתפק בSMSים של ברכות הצלחה במבחנים וכאלה... בגלל שלא יצא לי ממש לדבר איתה בשבועיים האחרונים כמו שצריך אמרתי שנתקשר רק לשאול מה קורה.

חייגתי, לא תפוס. אחרי כמה צלצולים היא עונה. משהו בקול שלה שונה. לא הקול הרגיל.

"מה קורה לוליטה? הכל בסדר?"

"כן" היא עונה אבל אני מרגיש בקול שלה שיש משהו.

"מה זה? הערתי אותך משינה ?" שאלתי וקיויתי שתענה בחיוב למרות שידעתי מה התשובה.

"לא, לא ישנתי" היא עונה.

"רגע, מה ? את בוכה ?" שאלתי בחרדה.

"כן, לא משנה, עזוב... מה שלומך?" היא עונה כשאני ממש שומע את הדמעות בקולה.

"מה עזוב ? קרה משהו? ספרי לי!" ביקשתי.

"ממש לא בא לי, עזוב..."

"רגע, זה קשור ללימודים?" אני שואל

"לא, לא קשור, עזוב את זה, שנה נושא..." היא עונה. הרגשתי ממש כמו במשחק הזה 21 שאלות. היא לא הייתה מוכנה לשתף פעולה.

"טוב... איך הולך במבחנים?" שאלתי עם חשש כלשהו שעליתי על עצב חשוף.

"גרוע" היא עונה בהחלטיות.

"למה ? כמה מבחנים כבר היו לך ?"

"אחד".

"וואלה... אז בגלל אחד את קובעת שגרוע ? תמיד יש מועדי ב', את יודעת..."

"כן, אני יודעת... עזוב לא משנה..."

פה בערך נכנסתי לבלק אאוט. לא ידעתי מה לומר כי פחדתי שכל דבר שאשאל יעלה בטעות על מה שגרם לה לבכות.

אחרי 3-4 שניות של שקט מביך היא חתכה אותו ואמרה "קונאן, שומע, אני אדבר איתך בעוד יומיים, בסדר ?"

"בסדר, בכל מקרה שיהיה בהצלחה... ביי..."

"ביי..." היא ענתה וניתקה.

 

אני שונא לדבר עם אנשים שבוכים. זה תמיד מכניס אותי לכזה בלק אאוט. לא יודע איך לנתב את השיחה ככה שהצד השני יחזור לחייך. במיוחד אצל בנות. כשטיילתי בתאילנד וניו זילנד עם אלישבע זה קרה לי הרבה. די צפיתי את זה ככה ששם הייתי מוכן, מה גם שהכרתי כל כך טוב את אלישבע שידעתי מה לעשות בדיוק בשביל לגרום לה לחייך. ואני מדבר על בחורה שיכולה לבכות משום דבר. אפילו פעם אחת הדגמתי את זה לחבר'ה שטיילו איתנו בניו זילנד. פשוט אמרתי לה "אלישבע - אל תבכי" ובתוך שניה הדמעות הופיעו בעיניה. 

אני זוכר שפעם אחת הגיעה למחלקה שלי חיילת צעירה. הייתי צריך לערוך איתה ראיון כזה כמו שכל מפקד אמור לעשות עם החייל שלו ולבסוף בסיכומו לרשום "איחלתי לחייל בהצלחה". במשך כל הראיון הבחורה בכתה לי. מול הפרצוף. ומה אני יכול לעשות ?!?

בחורות, אני מבקש מכן - תפסיקו לבכות !!! ואם אתן בוכות, לפחות תאמרו לנו על מה אתן בוכות !!! כי קשה לנו גם ככה עם כל הרמזים שלכן, ואין שום סיבה שנהפוך להיות שרלוק הולמס בכל פעם שרמת האסטרוגן שלכן תגיע לשיא...

 

 
               כשאת בוכה את לא יפה

              ביצוע: תיסלם                 מילים: יהונתן גפן                 לחן: שמוליק קראוס

בוקר - לחי יבשה
 שמש - כמו ביצה קשה
 רוח - למה את צריכה
למה - למה את בוכה?
 
 כשאת בוכה את לא יפה
 את לא יפה
 די לך, הו די לך ילדה.
 
לילה - הנה הוא כבר בא
 די לך - אין לך שום סיבה
 שקט - לחם עם ריבה
 למה - למה את בוכה?
 
 כשאת בוכה...
 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 15/6/2005 01:57   בקטגוריות אהבה ויחסים  
138 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)