לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

כבר לא יכול יותר


נמאס לי כבר מכל הלימודים הללו.

היום ממש למדתי.

מהבוקר ועד רגעים אלו ממש למעט הפסקה אחת גדולה של שעה בצהריים.

מחר מבחן ראשון.

על הנייר זה המבחן הכי קשה שלי הסמסטר.

קורס חדש ככה שאין לי מושג מה המרצה יכול לשאול.

וגם המרצה די קשה, ככה שאני די פסימי.

המבחן גם ב-9 לפנות בוקר !!!

מי לעזאזל הגאון שהגיע לרעיון שמבחנים צריך לקיים בשעה הזאת ?!?

הרי התאים האפורים רק פותחים את הבאסטה מ-10 בערך...

לפחות ככה זה אצלי.

יש לי עוד 2 מבחנים נוספים בשעה הזאת! ממש לא אנושי...

כל זה גם ישפיע על הערב שלי...

עוד מעט יש סוף הדרך 2  - האם אירית פרנקוביץ' תגיע לגמר הגדול ?!?

אחרי זה - אני אקרא עוד פעם אחרונה את הסיכומים ואם ישאר זמן אבקר קצת בבלוג לפני שאצלול למיטה ב-12 בלילה. (כן כן!!! קראתם נכון, אני הולך לישון ב-12 בלילה ! או לפחות אנסה להירדם...).


היום יש לאבא יומולדת. כבר כמה שנים שאני לא נמצא בבית בזמן היומולדת שלו, של אמא ושל האחים שלי...

מרגיש לא נעים עם כל זה.

התקשרתי אליו היום. מוזר לאחל לאבא יומולדת בטלפון (והוא עוד היה בדיבורית).

בן 49. הזקן שלי נהיה יותר זקן מיום ליום. לאמא עוד כמה חודשים יהיה יומולדת 50. צריך לחשוב על מתנה מיוחדת.

לפני שנתיים אירגנו, רון, מאיה ואני להורים שלנו מסיבת הפתעה לרגל "חתונת הכסף" שלהם, וזה לא היה ממש פשוט ככה שאנחנו צריכים לחשוב על משהו אחר ליום הולדת ה-50 הקרב ובא... קודם לאמא ואח"כ לאבא...

טוב, נטפל בזה כשיגיע הזמן...

קודם יש לנו חתונה לעבור...


תמיד תזכרו לשמור מרחק...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 19/6/2005 20:47   בקטגוריות חיי סטודנט  
72 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)