לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

one down - three to go


הראשון עבר לו.

בלילה לא ישנתי כל כך טוב...

חצי שעה לפני שהמבחן התחיל הצלחתי להתעורר באמת (ואם תשמעו דיווחים על איזה זומבי שהסתובב ברחובות ב"ש בשעה שמונה בבוקר תדעו שמדברים עליי). ז'וז'ה ואדל הגיעו קצת אחרי. בסה"כ ניגשו רק חצי מהסטודנטים למבחן. חצי מהם יצאו אחרי חצי שעה... כנראה שהימרו לא נכון על החומר... המרצה נכנס לכיתה, דיבר עם הדודות (למה לא קוראים להן סבתות, זה יותר הולם אותן...). אחרי שחילקו את השאלונים הוא עבר אחד אחד ושאל אם יש שאלות... אני הייתי הראשון שהוא ניגש אליו. הייתי עוד בבלק אאוט של התחלת המבחן. התלבטתי באיזו מהשאלות אני יודע פחות... 3/4 שעה ישבתי וכתבתי טיוטה. ואז התחלתי לשפוך את כל מה שזכרתי... והמשכתי... והמשכתי... בסוף נשארנו רק אני וז'וז'ה. הוא תמיד מסיים מבחן על הדקה... אצלי זה די נדיר...

כולם שואלים אותי איך היה המבחן. מה אני אומר להם ? שהלך בסדר ? שכתבתי 4-5 דפים ? מה זה יעזור ? זה הכל תלוי במצב רוח של המרצה... ומדובר באחד מניאק ממדרגה ראשונה... אצלו הציון מתחיל רק מ-90 ורק העילויים מקבלים את זה... ואני לא תופס את עצמי כאחד כזה... ז'וז'ה לעומת זאת כן אחד כזה... אני רק מקווה לטוב... מלכתחילה ידעתי שבקורס הזה הממוצע שלי ירד טיפה...


חזרתי לדירה.

ברביעי על הבוקר יש כבר את המבחן הבא. בחצי מההרצאות בכלל לא נכחתי, באלה שכן - עזבתי באמצע. השגתי סיכומים. היום קראתי אותם בפעם הראשונה... זאת אומרת עד שהתמוטטתי בסביבות ארבע וחצי אחה"צ... המערכות כבר לא תיפקדו ופשוט הייתי חייב... עכשיו צריך ללמוד עד מאוחר... איך אני שונא כשהתוכניות שלי לא עומדות במבחן המעשה...


בעל הדירה שלי התקשר אלי היום. משום מה הבחור תמיד מתקשר אלי. גם כשהוא לא משיג אותי הוא לא מתקשר לאילן...

בכל אופן - הוא רצה לדעת מה קורה איתנו בקשר לדירה. הודעתי לו שהחלטנו לעזוב באופן סופי.

הוא נשמע טיפה מאוכזב... בסה"כ היינו דיירים למופת. שילמנו בזמן כל שלושה חודשים, לא עשינו בעיות. דיירים למופת.

הוא הודיע שיכול להיות שיתחילו להגיע בקרוב כל מיני "אורחים" אחרי שיפרסם מודעות על הדירה...

כל עוד הם לא יגיעו בשבועיים הקרובים - לי אין בעיה אם זה... אילן לא נראה ממש מרוצה...


למישהו יש מושג אם יש כזה דבר "פג תוקף" בגראס ? כי רק עכשיו נזכרתי ששכחתי פה משהו לפני חודשיים...

 



כל הזכויות שמורות לה ולביורק.

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 20/6/2005 20:50   בקטגוריות חיי סטודנט  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)