לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

צחוק מהול בעצב


לימודים לימודים לימודים...

זה מה שהיה לנו היום בתפריט... שוב לא ישנתי בלילה... הכל בגלל השנ"צ המסריח ההוא...

אז כל היום החזקתי את עצמי שלא ארדם בטעות...

החומר כל כך משעמם... אני קורא את החומר ובראש אני שומע את המרצה מדברת... מה שיותר גורם לי לרצות לישון...

החומר שבארון (ואני לא מתכוון לחומר לימודי) נראה קורץ מרגע לרגע, אבל אני יודע שזו טעות...

אז המשכתי ללמוד...

אפילו לא ראיתי שום דבר במחשב כמו מה שאני בדרך כלל עושה...

הדבר היחיד שהצליח להוציא אותי מהמרתון האקדמאי הזה היה כמובן תאונת הרכבת... ממש מזעזע...

אני ואילן ישבנו ולא עברו חמש דקות והתחילו הבדיחות השחורות... ככה אנחנו מתמודדים במקרים כאלה...

לצפות בשידורי האסון לא ממש עושה לי את זה, אז החלטתי ללכת לקניות מאחר והמקרר שלנו היה שומם לגמרי...

ואילן אמר - "וואלה, כדאי למהר, אם נצא עכשיו כשנסיים את הקניות לא יהיה בכביש עומס בצומת של הרכבת..." (סוג של הומור שחור מקומי).

אז הלכנו לקניות... היה יחסית ריק. כנראה ככה זה בימים בהם יש אסון המוני... תוך רבע שעה כבר היינו עם עגלה מלאה בקופות. ועוד הקופה הראשונה, לא סתם...

לפנינו עומדים ערס באר-שבעי מצוי ואישתו הפרחה. ההיא עסוקה למלא את השקיות עם המוצרים, שתיים וחצי עגלות... ההוא עומד לידה ומסתכל. "בן זונה" אני אומר בלב ורואה את המבט שאילן תקע בו, ידעתי שהוא חשב אותו דבר כמוני...

אחרי 7 דקות ההיא סיימה וההוא מסתכל עליה במבט רצחני של "יאללה תזיזי תתחת שלך, אני מאחר לשבת עם החבר'ה בשכונה ולפצח גרעינים..."

מאחורי עמד איזה בחור. כל הידיים שלו היו עמוסות... 5-6 מוצרים. הקופאית כבר התחילה להריץ את המוצרים שלנו באיטיות מעוררת הערצה ככה שלא יכולתי לתת לבחור לעקוף. הסתובבתי אליו, ואמרתי לו שיש קופת אקספרס בקופה ראשונה. הבחור חייך, אמר תודה ופנה לדרכו. לא עברה דקה ונשמעת צרחה ממרחק קצר, "סימה בואי מהר, ריק פה !!!" ובתוך שניות מספר התייצבה סימה בכבודה ובעצמה עם אמה המבוגרת שדיברה בדיוק כמו טל פרידמן בחיקוי של אחת מהאחיות פיק (זאת שאומרת WOW אם אני לא טועה...) ההיא דיברה בפלאפון בקולי קולות ככה שלא היה ניתן שלא לפספס את העובדה הזאת...

תוך כמה דקות העברנו את כל המוצרים ואילן שילם. המשכנו לדרכנו...

בדרך אני עובר ליד קופת האקספרס... הבחור שהפנתי לקופה הזאת עמד שם... הפרצוף המבואס שלו אמר הכל... אלמלא טוב ליבי הוא כבר יכול היה להיות אחרי כל זה... עברתי לידו וממש לא היה לי נעים ממנו... הוא הסתכל עלי ולא נראה מרוצה...

כנראה שלא כל המעשים הטובים נגמרים כמו שאתה מתכנן...

ועכשיו חוזרים ללמוד... מקווה שהלילה השינה לא תהווה פקטור... כי גם מחר תקעו לי מבחן על הבוקר...

ארור הבן אדם שקבע את השעה הזאת...

ארור אני אומר לכם !!! ארור !!!

 

דרך אגב - ככה בערך נראה אותו בחור...


נכתב על ידי Konan Mc'konan , 21/6/2005 21:01   בקטגוריות חיי סטודנט  
105 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)