לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

return of the living dead


כן... אותו דבר כמו לפני יומיים...

כמו זומבי מהלך מסרט אימה גרוע של שנות ה-70...

ככה צעדתי בעייפות לכיוון האוניברסיטה...

היום גם התווסף גם צוואר תפוס בפוטנציאל... ככה זה כשאתה ישן עם מאוורר עליך...

ובניגוד למבחן של לפני יומיים, היום היה מבחן פשוט נוראי...

איך שאני שונא את המרצים שעושים דווקא בשביל להכשיל... מה ? זה עושה להם הרגשה טובה אח"כ ?

נו טוב, אז המועד ב' הראשון שלי יהיה הסמסטר...

מה עכשיו ? מתחילים ללמוד למבחן הבא... אם הייתי כדורגלן הייתי אמר "אני חי ממבחן למבחן"...

(אפשרויות נוספות - "מבחן עושים ב- 90 דקות", "ככה לא עונים במבחן" או "הממוצע לא משקר"...)

המבחן הבא מתקיים רק ביום שני, ככה שיש לי יום אחד לפחות לנוח כמו שצריך...

 


משהו שמצאתי באינטרנט:

אני מאוד מקווה שלהורים של הילד (שמן הסתם צילמו את התמונה הזאת) יש מספיק כסף לממן לו טיפולים פסיכולוגיים, לפחות עד גיל 18...


ואחרון לפני סיום...

זה מה שאני ראיתי כשפתחתי את הבלוג בצהריים...

עוד סוג של ציון דרך...


נכתב על ידי Konan Mc'konan , 22/6/2005 19:41   בקטגוריות חיי סטודנט  
134 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)