לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

סימה בכר


במילה אחת (בדיבוב של עלמה זק כשהיא מחקה את מיה בוסקילה) - אאאאאאאאאאאמממממממממממממאאאא !!!

כבר לא ילדונת (בת 29- זאתי - אפילו לא מילה אחת!!!) כמו רוב הבחורות שמככבות בקטגוריה הזאת, אבל בכל זאת יש לה מקום של כבוד אצלי בבלוג. נשואה (+1) לאילן בכר, שחקן הפועל ת"א בעבר הלא רחוק, וקיום נער פוסטר מזדמן בכל מיני קבוצות ספרדיות'פורטוגליות שוליות. גברת בכר זכתה לפני שנה בערך בתואר "מיס יוניברס הנשואה" והביאה לנו לא מעט כבוד, ועל כן היא זכתה גם להיכנס לרשימה האקסקלוסיבית שלי.

פה אני נותן לכן את כל הבמה - הערות/הארות. תשתוללנה. (בכוונה אני רושם לכן, כי רוב התגובות מגיעות מכיוון המין היפה והחזק שאוהבות לקטול את הבחורות שמככבות בקטגוריה הזאת)

לפי דעתי היא יפה... עזבו את כל הסיפורים מסביב...

דרך אגב - בניגוד לרוב נשות הכדורגלנים, היא קודם התחתנה עם הכדורגלן ורק אח"כ הפכה לדוגמנית...


אם מעניין אתכם לדעת - אז המבחן היום עבר בסדר... המבחן ארך רק שעתיים וסיימתי 10 שניות לפני שהבוחנות, להלן - הדודות, צעקו "המבחן הסתיים - להפסיק לכתוב!". כמעט כל מה שהיה לי בראש שפכתי למחברת. סיימתי מחברת שלמה + עוד דף אחד במחברת נוספת. לא השארתי צ'אנס. אנשים אחרים גם כתבו בקצת מסחרר כאילו אין מחר... נקווה שרק הציון יהיה בהתאם... רק עכשיו חוזרת לי ההרגשה ביד ימין...

יש לי שבוע עד למבחן הבא. בניחותא כמו שאומרים. בשבוע הזה אני גם אמור להתחיל לארוז את הציוד שלי לקראת המעבר בחזרה למושב.

ויש גם לסיים את הפר"ח... נראה לי שנעשה את זה מחר. פגישה אחרונה ! תיכננתי ללכת איתו לסרט או משהו כזה - אבל אין סרטים לילדים קטנים! שוב דופקים את הפריפריה... אני בטוח שבמרכז זה לא היה קורה... זונות!


ראיתי אתמול כהרגלי את "סוף הדרך". היה פרק מיוחד עם איתי ירוזלם ז"ל שנפטר לא מזמן ממחלת הסרטן. נתן גוון אחר לתוכנית. הרבה אנשים ביקרו את "רשת" על שרכבו על הרייטינג של המוות שלו או משהו כזה. אני לא חושב ככה. הבחור רצה את זה, המשפחה שלו רצו את זה. זאת הדרך שלהם להנציח אותו. היה ממש מרגש... והראיון איתו יותר מאוחר גם צימרר משהו... רואים כמה הייתה לו אהבה לחיים...

אני רק מקווה שלימור ואריאל, ש"דפקו" את איתי ירוזלם ז"ל ונחום שותפו באחת המשימות ונראו עם חיוכים זדוניים בעקבות זאת, לא ישנו בלילה אחרי הפרק של אתמול... אפילו שהם לא ידעו שהיה לו סרטן...

 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 27/6/2005 17:51   בקטגוריות הילדה הכי יפה בגן  
132 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)