לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

כי גם לערסים ופרחות מותר לאהוב + יהודי ליהודי זאב...


זה מה שיצא לי לראות בכל פעם שחזרתי לדירה שלי מהאוניברסיטה.


זהו !

היום זה היה רשמי. סיימתי את הפר"ח שלי לשנה הקרובה וככל הנראה עד לסוף התואר...

הלכנו ביחד לקניון (כן! אחרי המשפט הזה אני יכול לקבל באופן הרשמי את התואר "באר שבעי"), טיילנו, ראינו את כל הדברים ששנינו לא יכולנו לקנות, אכלנו גלידה, שיחקנו במשחקי וידאו (הוא "ניצח" אותי 5-4 בהוקי אוויר) ובעיקר סיכמנו את השנה האחרונה... הכנתי לו דיסק עם כל מיני תמונות שצילמנו במהלך השנה בפגישות שלנו וקניתי לו כמה דברים קטנים (גולות וכאלה...).

כשחזרנו לבית שלו אמא שלו הביאה לי מתנה קטנה על השנה האחרונה (מתקן של ניירות קטנים כאלה + שעון, ממש נחמד) ונפרדתי גם ממנה. אמרה תודה ונפרדנו לשלום... ג'קי עצמו בדקות האחרונות "נעלם" כזה... אמא שלו אמרהלי שככה זה בד"כ כשהוא נקשר למישהו... אני מאמין שאני אקפוץ מדי פעם לבקר (כשיצא לי...) ותמיד נוכל להתכתב באימייל...

זהו... מחר על הבוקר אני חוזר ללימודים (מבחן יום שני), זה יהיה עם סיוון ככה שלא יהיה כזה נורא. אתמול "נזכרו" במשפחה שלי לומר לי שיש לסבא שלי ז"ל אזכרה ביום שישי... על הבוקר... ועוד בעכו !!! ככה שאני כבר מחר בערב אני אצטרך לנסוע למושב... ובטח בשבת בבוקר כבר נחזור לב"ש... 

זהו נראה לי...

לפחות להיום...

איזה שבוע עמוס עבר...

והוא עדיין לא נגמר...


והנה משהו שקיבלתי היום במייל... מבית היוצר של שי ודרור... כואב ומפחיד לחשוב עד כמה זה קרוב להתרחש...

 

 

יהודי לא מגרש יהודי.
יהודי לא מסרב פקודה ליהודי.
יהודי לא צועק "יהודי לא מגרש יהודי" על יהודי.
יהודי לא צועק פאק יו על יהודי.
יהודי לא מתקשר לאבא של יהודי לשאול אותו אם לסרב פקודה של יהודי.

יהודי לא תולש סרט כחול-לבן מאנטנה של יהודי.
וגם לא מראה של יהודי.
יהודי לא נשכב מתחת לגלגלים של רכב יהודי.
יהודי לא חוסם כביש ליהודי.
יהודי לא מפריע ליהודי לנסוע הביתה בחמש בערב יהודי.

כשאני עצבני יהודי. והאישה מחכה ליהודי. והיא מתעצבנת על היהודי. והיא לא מאמינה לו שיהודי חסם לו את הדרך. והיהודים הקטנים מחכים שהיהודי הגדול יעשה להם אמבטיה יהודית.

יהודי כועס על יהודי.
ליהודי כבר נמאס מיהודי.
יהודי לא מפחד מיהודי.
יהודי יגיב בסוף ליהודי.

יהודי יתנפל על יהודי, ייתן לו שתי נוגרות, ויחנוק אותו בסרט הכתום היהודי.
יהודי שחטף נוגרות יכוון נשק על יהודי.
יהודי יירה על יהודי.
עוד יהודי יירה על יהודי.
עוד יהודי יירה על יהודי.
עוד ועוד יהודים יירו על עוד ועוד יהודים.

יהודי יקבור יהודי.
יהודי ישלים עם יהודי.
יהודי יתחבק עם יהודי.
אז בשביל מה כל זה, יהודי?

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 30/6/2005 00:15   בקטגוריות תמונות שאהבתי  
88 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)