לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

אין כמו אזכרה טובה בשביל לפתוח את החודש...


בוקר...

נסיעה...

עכו...

אזכרה לסבא... המשפחה של אבא הגיעה בהמוניה... כל הבני דודים והבני דודות... הדודים והדודות...

אבא ואחיו מקריאים קדיש. 7 שנים עברו מאז שסבא נפטר... לא מעט זמן... למרות שיצא לי להכיר אותו הוא לא היה קרוב אלי כמו סבתא שלי ז"ל. כנראה בגלל שהמרחק העצום עשה את שלו... תמיד הוא היה שקט כזה, סגור. ממש ההיפך מסבתא שלי (אישתו) שעד היום מתנהגת כאילו היא בת 20... כמה שנים לפני שהוא נפטר הוא נכנס לניתוח פשוט ויצא ממנו חצי צמח ומאותו הרגע התחיל תהליך איטי של התדרדרות... לא היה קל לראות את זה...

מה שאני הכי זוכר ממנו היה במלחמת המפרץ. בהתחלה שלה. האזעקה צורחת. כולם רצים בהיסטריה לחדר האטום. כולם, חוץ ממנו. אבא שלי צועק אליו שיבוא. הוא מחזיר צעקה, "לא רוצה לבוא, שילכו הטילים קיבינימאט מצידי, אני ממשיך לישון..."

ככה היה הרוסי הזה... החייל הרוסי שהיה בתוכו אף פעם לא השתחרר... עמד על שלו...

אחרי כמה שעות כשיצאנו מהחדר, הוא ישן כל כך חזק...

זה היה כל כך מזמן...


רבאק...

הייתה מלחמת מים המונית בת"א ואף אחד לא קרא לי !!!

לכל הקוראים התל אביבים - תתביישו לכם...

לא יפה...


הנערה הכי מדוברת בווימבלדון עפה היום...

אני לא מבין על מה כל הרעש...

יש אלפים כמוה פה בארץ...


שיהיה בהצלחה בשנה הבאה...

סופ"ש נעים לכולם...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 1/7/2005 19:54   בקטגוריות ארועים משפחתיים  
136 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)