לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

סדר של שבת, מדריך הוליסטי, live 8 ושכן שלא מפסיק לדפוק...


אתמול הלכתי לישון יחסית מוקדם. הייתי פשוט גמור... ההשכמה ב-8 בבוקר, הנסיעות, האזכרה, המשפחה המורחבת הלא קלה לעיכול, בקיצור - התמוטטתי על המיטה שלי וישנתי טוב כמו שלא ישנתי מזה הרבה זמן...

כשקמתי לי בבוקר (10 וחצי) אחרי עדכון קצר התחלתי לראות מה אני הולך לעשות עם החדר שלי, כשהחל מיום שלישי על הנייר אני אמור לחזור להיות הדייר הקבוע שלו אחרי היעדרות של שנתיים. הכל מלא אבק. הוצאתי את כל הבגדים מהארון (זרקתי הרבה - אחרי מיון שהייתי צריך לבצע מזמן...), העפתי את הארון המסריח (צריך לקנות חדש בשבוע הבא) ופיניתי כל מיני שטויות שתקעו לי בחדר. החדר במצב קטסטרופלי... צריך שיפוץ רציני (לסתום חורים, צביעה מחדש של הקירות). יהיה לי מה לעשות בשבוע הקרוב... אח שלי כבר יודע שהוא הולך לעזור לי - ממילא אין לו שום דבר אחר טוב לעשות...


אתמול אחרי האזכרה הלכנו לשבת עם כל המשפחה של אבא בבית של סבתא. היה צפוף להחריד, אבל הצלחתי לשרוד...

היה שם הבן של בת דודה שלי. בן 10 חודשים. כזה תינוק מדהים... כולם כל הזמן אומרים שהוא דומה לי כשהייתי תינוק...

למרות שבהתחלה הוא די פחד ממני, כשעזבנו הוא ממש בכה...

בשלב מסויים של היום, אותה בת דודה חילקה לנו פליירים שבעלה הכין על מנת לפרסם את עצמו. כשקראתי מה שהיה כתוב שם הייתי בשוק טוטאלי. לא ידעתי אם לצחוק או לבכות... הבחור מפרסם את עצמו כקורא בקלפי טארוט, מדריך הוליסטי, יועץ לאנשים במשבר ובדיכאון ועוד כל מיני שטויות. אשכרה אימרי פלדמן. אפילו לא שאלתי איך הוא נהיה בדיוק מדריך הוליסטי. בטח לקח איזה קורס באינטרנט ב-100 ש"ח כמו ג'ואי מ"חברים" שהוסמך באינטרנט להיות כומר... הכי מצחיק שהיה כתוב בעלון הזה שהוא גם מייעץ לזוגות. פעם אחרונה שאני שמעתי הוא ואשתו (בת דודה שלי) כל שני וחמישי רבו ואותו "מדריך", בדרך קבע נהג לברוח לאמא שלו אחרי כל מריבה שלהם... אז מה בדיוק הוא ייעץ לזוגות במשבר ? שיברחו ?!?

קודם כל שיטפל בעיות של המשפחה שלו (שם לא חסר כאלה...) ואח"כ נראה מה יהיה...

כמה שניות אחרי שבת דודה שלי חילקה את הפליירים הללו היא הצטערה על זה... אני ואבא שלי לא צחקנו ככה כל כך הרבה זמן... וזה היה אמור להיות יום עצוב...


השכן מלמעלה שוב דופק עם פטיש. רבאק !!! למה אתה נזכר בזה רק בתקופת הבחינות, הא ?!? לך תדפוק את אישתך במקום... לפחות שהרעש יהיה יותר מעניין... (סתם... אל תתייחסו לשורה האחרונה... הוא פשוט עיצבן אותי כל כך... זה יעבור...)

 


הנה לינק לאתר בו תוכלו לצפות באיזו הופעה שתרצו מבין ההופעות שמתנהלות ברגעים אלו ממש במסגרת live8 שמטרתה להעלות את המודעות לעוני בעולם (עם דגש על אפריקה) ולנסות להביא למחיקת החובות של מדינות אפריקה בועידת G8 הבאה שתתרחש בשבוע הבא...

הלינק מיועד למחוסרי הכבלים/לווין שמבינכם שלא יכולים לראות ערוץ 10 ולאלה שהעריכה של ערוץ 10 לא מתאימה להם...

שלא תגידו שאני לא דואג לכם...

 

שבוע טוב שיהיה...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 2/7/2005 19:02  
118 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)