לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

מבחן, חומוס לא כשר, עומר מי-דן ותמונת היום...


החום הזה פשוט הורג אותי לאט לאט...

אני נמס פה...

אחד המרצים שלי החליט להתעלל בנו וקבע את מועד החשיפה של המבחן שלו בין 3 ל-4. כל שניה בחום הזה הרגשתי...

הגעתי כולי מזיע (ככה זה כשאתה גר 20 דקות + של הליכה מהאוניברסיטה) בשביל לחכות איזה 20 דקות בתור (בחור מבוקש...) ועוד 5 דקות בשביל לקחת את הבחינה... לערער אני לא מתכוון, אבל רציתי לראות... עדיין לא פירסמו ציונים של המבחן השלישי ואני ממש סקרן לדעת כמה קיבלתי...

מחר יש מבחן... כן כן... אחרי יומיים שלא נגעתי בחומר שלו למדתי קצת לבד בבוקר ואחרי הביקור הקצר באוניברסיטה קפצתי ללמוד עם סיון... אחרי כמה שעות סיימנו ללמוד בהרגשה שאנחנו לא ממש יודעים מה יהיה איתנו מחר, למרות שעל הנייר בתחילת הסמסטר זה היה אמור להיות המבחן הכי קל שלנו... ככה זה כשלא ממש משקיעים... איך אמרתי לסיון - "מקסימום, נבוא למועד ב'..." (מיותר לציין שהיא לא ממש אהבה את המשפט הזה ?)

חזרתי לדירה לפני כשעה ומאז לא נגעתי בחומר למבחן... יש היום גם "סוף הדרך" ככה שנראה לי שאני גם לא ממש אלמד כמו שצריך בזמן הקרוב...

אני רק מקווה שהלילה אני אצליח לישון כמו שצריך... משום מה באופן מוזר בחודש האחרון ישנתי טוב, אבל ממש טוב, בבית ובדירה קשה לי להירדם... מעניין מה זה אומר...


אתמול ראיתי את הפרק הראשון של התוכנית "רצים לדירה 2"... כנראה שאני מתחבר חזק לז'אנר הזה... לא היה ממש פרק מדהים, המשימות היו די עלובות ולא מעניינות והמנחה, עומר מי דן, שאני יודע שיש פה כמה קוראות שמתות שיעשה להן ילד, פשוט חסר כישרון להנחות תוכנית שכזאת. הוא לא היה ממש קשור...

רק מה - אני ממש מקווה שהבן של עוזי כהן יצליח כי הוא הולך להיות השוס של התוכנית, או כמו שהוא קרא לעצמו:  "אהבל אהבל אהבל..."


הנה משהו שקראתי היום בוואלה :

הפעם הם הגזימו...

עד לאן נגיע ?

את כל ההנאות בחיים הם רוצים למנוע מאיתנו ? ובגלל מה ?!? בגלל ש"הגויים" הם אלו שהכינו את השומשום ?!?

אני אף פעם לא אבין את ההגיון של הדתיים... מצטער...


משהו חביב שמצאתי מסתובב לו באינטרנט.

אלה השאלות שמיד עלו לי בראש כשראיתי את התמונה הזאת:

1. עם מי הוא לעזאזל מדבר בפלאפון שלו ? אמא ?

2. מה יש לו לומר בדיוק כשכמה חבר'ה עצבניים רצים אליו ? "תשימי את הקלטת ותלחצי על הכפתור עם העיגול האדום שכתוב עליו rec !!!"

3. מה זה הפרצוף המפחיד הזה של הסדרן שעומד ממש מאחוריו ? "הממממ יאמי"

4. מה עבר בדיוק בראש של הסדרן, שמזנק לתפוס את המסתנן, כשהוא החליט לתפוס את המסתנן דווקא בחלק הזה של הגוף ? ההשערה שלי היא : " dohhhh  !!!" (במבטא הומר סימפסוני כזה...) 

5. מאיפה הוא השיג את הגרביים הללו ? גם אני רוצה כאלה...

תשובות מקוריות  אחרות יתקבלו בברכה...
נכתב על ידי Konan Mc'konan , 3/7/2005 20:30   בקטגוריות חיי סטודנט  
116 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)