לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

מהומה רבה על לא דבר...


רק ככה אני יכול לתאר את ההייפ הזה מסביב לסושי...

לפני יומיים במפגש עם החבר'ה אכלתי סושי... המארחת (שפית לא קטנה) טרחה והכינה כמה סוגים שונים של סושי. כולם התלהבו, ואמרו "וואו, איזה מגניב, יש סושי" "אני מת על סושי" ועוד כל מיני סופרלטיבים סתמיים. טעמתי כמה סוגים של סושי ולא הבנתי איך בדיוק חתיכות דג (או חביתה) עטופות באורז ואצות יכולות להחשב כמעדן ?!? אז מישהו החליט שסושי זה מה שהולך חזק בעשירון העליון ולכן אנחנו צריכים לשאוף להגיע לרמות הללו ע"י סושי ?!? וזה מקיף אותנו בכל מקום... בכל חור פותחים "סושייה" ! אז תארו לכם איך מרגיש בן אדם כמוני, שחושב ש"חומוסיה" זה דבר לא כל כך מובן (ללכת למקום רק בשביל לאכול חומוס ?!?) ?!?

מה שכן - הקש ששבל את גב הגמל באותו הערב היה כשכמה "נשמות טובות" הציעו לי לשים ג'ינג'ר על הסושי... בחיים שלי לא קרה לי שהייתי צריך לירוק אוכל שהכנסתי לפה כמו ב"אפקט הפחד" בשלב של אכילת הג'יפה... חצי ביס לקח לי להבין שאני לסושי לא מתקרב יותר... ושהצפונבונים יחפשו אותי...


מצטרפים חדשים לפרוייקט - הפרגיה, togi, androdesia, גרגמל בפיתה, הרווק, מלי, סבינה, אאוטקסט והכוכב הכחול. (הקישורים לכולם נמצאים ברשימה המיוחד שבצד...)


אני חייב כבר להסתפר...

יש רק בעיה אחת... הספרית הקבועה שלי נמצאת בחו"ל... והיא תחזור רק בעוד שבועיים... מה עושים ?!?

 

זהו...

עוד סופ"ש נגמר לו... מחר אני צריך לקום ב-6 בבוקר... משהו במשק... כן כן ! התחילו כבר לנצל את שהותי פה במושב, אני חייב להשיג עבודה ומהר...

שבוע טוב שיהיה לכולם...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 10/7/2005 00:28   בקטגוריות סתם מחשבות  
162 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)