לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

נטלי מרחב


זה הזמן ליפיפייה השבועית (למרות שיותר משבוע וחצי לא הייתה פה כזאת...)

השבוע - נטלי מרחב. מן הסתם רובכם, אם לא כולכם, תרימו גבה ותשאלו ? "מי ?!?!?!?!?" או משהו בסגנון...

ובכן, עד לפני שבוע גם אני לא ידעתי מי זאת נטלי מרחב. עד שנתקלתי באחד המקומונים של השרון בו פורסמה כתבה ענקית עליה. עדיין לא מצלצל לכם כלום. אני יודע... בכל מקרה - קראתי את הסיפור שלה והוא אחד המרתקים ששמעתי לאחרונה. קצת עצוב, קצת שמח - אתם תשפטו בעצמכם.

לא מזמן היה בכותרות הסיפור של "תינוק המריבה" בין זוג שאימץ את התינוק לבין ההורים הביולוגיים שלו כשבכל יום בית המשפט פסק אחרת והסיפור עורר גלים רבים והדים רבים במדינה שלנו. אז מה כל זה קשור לנטלי?

ובכן, מסתבר שנטלי, למעשה, הינה "תינוקת המריבה" הראשונה בתולדות מדינת ישראל. לפני כ-20 שנה אמה הביולוגית מסרה אותה לאימוץ, ללא ידיעת אביה. אביה, תייר בריטי, ניסה להחזיר אותה אליו כשנלחם בבתי המשפט אבל ללא הצלחה ולבסוף עזב את ישראל וחזר לאנגליה. בשנים האחרונות נטלי הצליחה במקרה לאתר אותו וקיימה איתו קשר רציף שהסתיים לאחרונה כשאביה הגיע לישראל בליווי אחותה. (בתמונה היא מחכה לאביה ולאחותה בשדה התעופה)

וזה תקציר הסיפור...

באמת לא קל...

אז הנה היא נטלי...

ולפני שאתם (בעיקר אתן) מבקרות - אני רק רוצה לומר משהו אחד - לפי דעתי משקפיים זה אחד הדברים הסקסיים ביותר...


מסתבר שלא רק בנים מגיעים לחדר כושר על מנת להתחיל עם בחורות...

היום מישהי מהמושב שלי, יותר נכון - אחות קטנה של מישהי מהשיכבה שלי, באה אלי והתחילה לפלרטט...

לפחות ככה זה נראה...

רק מה - היא ממש לא הטעם שלי...

נראה לי שאני אוותר...

רק טוב לדעת...

 

שיהיה יום טוב לכולם...

אני נוסע לבקר חברים בת"א...

(שלא תגידו שלא אמרתי...)

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 21/7/2005 19:15   בקטגוריות הילדה הכי יפה בגן  
117 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)