לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

מעל החוק...


ככה זה כשנותנים לאנשים את ההרגשה שהם מעל החוק... שהחוק לא תקף לגביהם...

זה מתחיל בקטן, עם הפגנות...

אף אחד לא מתייחס...

זה ממשיך עם סגירת כבישים ויצירת פקקי ענק...

עדיין מתייחסים אליהם כאל קבוצת ילדים "סוררים"...

זה ממשיך עם קריאות בוגד לרוה"מ...

זה רק קומץ... אין מה להתייחס...

טקסי פולסא דנורא מופיעים במהדורות החדשות...

לא מייחסים לזה יותר מדי חשיבות...

הם מתחילים לצעוד באלפים לעבר איזור שהוכרז כשטח סגור...

זה לא עוצר אותם...

הם גורמים לבלגאן... שוטרים וחיילים שעושים את התפקיד שלהם מוצאים את עצמם תחת מטחי קללות וגידופים...

לא מגיבים... אי אפשר - בכל זאת - יש אנשים במדינה הזאת שהולכים לפי חוקי המדינה הדמוקרטית...

זה היה רק עניין של זמן שאחדים מהם יטלו נשק לידיהם...

אז מבחינת המשטרה זה "רק" תקרית ירי... וזה "רק" נגד אוכלוסיה לא יהודית...

בסופו של דבר זה רק עניין של זמן עד שהם יירו על חיילים ושוטרים.

ככה זה כשאתה מרגיל אנשים לחיות בהרגשה שהם נמצאים "מעל החוק"...

ושלא ינסו להפיל את זה על בן אדם אחד לא שפוי... יש רבים כמוהו...

הכתובת הייתה, ועדיין נמצאת, על הקיר...

(דרך אגב, אחרי הראיון הזה - אני את התמיכה שלי מעובד - הסרתי... )


טיפות עיניים...

לא סובל את זה...

זה לא שאני מפחד או משהו כזה...

פשוט זה מעצבן לעשות בול קליעה למקום רגיש כמו העין...

עם כל הטכנולוגיה שקיימת היום, איך לא מצאו משהו יותר נורמלי ?!?

 

נ.ב.

הרופא שלי אמר לי שסוג אחד של טיפות העיניים כולל סטרואידים.

זה אומר שבחדר כושר אני יכול להגדיל את המשקולות ? ואני צריך לדאוג לפוריות שלי?

יש דברים שהרופאים שוכחים לומר לך...


הכלבה מתאוששת...

סבא עדיין מדמיין כל מיני דברים... בסיורו ההזוי בזכרונותיו הוא הגיע לשנת 1995... לתקופה בה נפטרה סבתא...

מחר אולי מעבירים אותו לבית חולים שיקומי...

אין טעם שתכתבו שיהיה בסדר...

אני יודע שבסופו של דבר יהיה בסדר...


עד לסיום ההתנתקות הקטגוריית "השוטר האזולאי" יוצאת לפגרה...

התמונה הבאה מוקדשת לכל אנשי הביטחון של מדינת ישראל...

בתיקווה שהכל ילך בסדר ושתישאר לנו מדינה בסיומו של החודש הבא...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 4/8/2005 22:06   בקטגוריות אקטואליה  
105 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)