לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

גם אני קצת סייקו...


טוב...

בגלל שאני חייב לפרגן לפרוייקטים אחרים אחרי הפירגון שקיבלתי החלטתי גם להשתתף בפרוייקט "סייקו" ErGa.

אז ככה...

המקרר אצלנו בבית תמיד מלא... ההורים שלי אוהבים לפוצץ אותו עד אפס מקום... במיוחד אחרי הקניות של יום חמישי והבישולים של אבא לסופ"ש ולשבוע שאחריו...

כשאני פותח את המקרר ואני רואה אותו ככה מבולגן אני פשוט לא יכול להמשיך בלי לסדר אותו... וזה לא שאני פריק כזה של ניקיון וסדר... החדר שלי יכול להיות מבולגן במשך שבוע שלם וזה לא יזיז לי... אבל כשזה מגיע למקרר אני פשוט מתחרפן...

אז כשההורים שלי חוזרים מהקניות של יום חמישי הם פשוט אוטומטית יודעים מה הם צריכים לעשות... שמים לי את כל השקיות עם מוצרי החלב וכו' ועוזבים את המטבח בידיעה ש- "I'm going in..." (ממש כמו בסרטים...)

התהליך יכול לקחת לפעמים שעה... במיוחד אם אני מחליט שהמקרר לא נקי מספיק... עושה קצת FIFO (מושג שלמדתי עליו בצבא מהחובשים שאומר first in - first out) ודואג לשים את המצרכים החדשים מאחור, מעיף את הדברים שלא נראים לי ורק אחרי שאני מחליט שהכל בסדר, המשפחה מקבלת OK להיכנס למטבח... ככה זה קורה בכל יום חמישי ולפעמים גם בימי שישי (אם אבא מבשל יותר מדי...)

אני לא יודע איך אנשים מסוגלים לחיות עם עצמם כשהמקרר שלהם מבולגן ושהם לא יודעים מה נמצא בו... ויש כאלה אנשים... יותר מדי...

 

אז זהו... בהתחלה לא ידעתי מה לכתוב... ואז זה עבר לי...

אולי יש כאלה שיותר דפוקים ממני, אבל זה מה יש...


זה מה שהיה כתוב בספר המחזור של המחבל היהודי עדן נתן זאדה:

בתקשורת הרבו לדבר על הקשר בין העובדה שהאידיוט שיחק במשחק המעולה GTA לבין ההחלטה שלו לצאת לטבוח באנשים...

בכל פעם מחפשים "שעיר לעזאזל" אחר... רבאק - אם אתם לא סומכים על הילדים שלכם אל תתנו להם לשחק בזה, ואל תאשימו אנשים אחרים בפאקים שלכם בחינוך ילדיכם...

אם אני משחק במשחק "שולה מוקשים" זה אומר שאני אלך לי לטייל בשדות מוקשים ברמת הגולן ?!?
(במקור ראיתי את זה אצלה)


הלכתי היום עם רוני, מאיה ונונו לבקר את סבא.

אתמול העבירו אותו לבית חולים שיקומי. היום, בפעם הראשונה מזה שבוע הוא ידע מי אנחנו ודיבר יותר לעניין... הוא עדיין המשיך פה ושם לומר דברים לא מובנים, אבל הרוב היה הגיוני... עכשיו מתחיל שלב השיקום... נקווה שעד החתונה של אחותי הוא יתאושש...


אחרי שחזרנו מבית החולים נסעתי עם מייקי לראות סרט בעיר הקרובה....

אני אוהב ללכת לראות שם סרטים... גם במוצ"ש באים לשם בקושי 10 אנשים... ועוד היה מדובר בסרט חדש לגמרי - איילנד.

ממה שהבנתי - הסרט נפל די חזק בקופות בארה"ב... אני לא יודע למה... אני אישית די אהבתי את הסרט... יש בו דרמה, אקשן, פה ושם צחוקים, מרדפים, והכי חשוב - סקרלט ג'והנסון המלכה !!! גם בבלונד היא נראית מדהימה... נותנת פייט חזק לנטלי פורטמן האלילה שלי...

היו כמה אימרות חביבות בסרט... אחת מהן - "הדבר הכי חשוב שאתה צריך לזכור - אף פעם אל תיתן לאישה שלך להחזיק בכרטיס האשראי שלך..." (סטיב בושמי ליואן מק'גרגור).

היו עוד כמה אבל אני לא זוכר...

אהה... והייתה גם נועה תישבי שלנו ! אמנם היא שיחקה על תקן "עירית ענבי" שהקריאה מי הזוכים בלוטו, אבל זכינו לראות את זיו פניה מספר פעמים, וזה יותר ממה שאנחנו בד"כ רגילים בכל מה שקשור לשחקנים ישראלים בהוליווד (להלן - אקי "כן סנדי !" אבני כמחבל ב-"24").


ל- The Essential יש היום יומולדת !!!

 מזל טוב !!!!!!

הייתי מאחל לך גם עד 120 אבל אני מאמין שכמוני לא היית רוצה לחיות עד גיל כזה מופלג...

בכל מקרה - תהני...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 7/8/2005 01:58   בקטגוריות חשיפה  
140 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)