לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

יש לי, ארץ טרופית יפה...


היום היה פשוט כיף לקום בבוקר...

שלא תבינו לא נכון, הלכתי לישון בערך ב-4 לפנות בוקר וקמתי כבר ב-9 בבוקר בגלל רעש של משאית לא מזוהה שנכנסה אלינו למשק... האינסטיקט הראשוני שלי היה לסנן איזו קללה עסיסית כלפי דוד שלי שהכניס את המשאית הזאת לחצר בשעה כל כך מוקדמת...

ואז הגיע הריח לאף שלי...

ריח של גשם !!!

חשבתי שאני חולם...

הרחתי שוב... לא טעיתי...

הסתכלתי על השמיים והם אכן היו מכוסים בעננים לא אופייניים לעונה...

יצאתי החוצה ואכן האדמה הייתה רטובה...

ירד היום גשם !!!

אני לא משלה את עצמי... אני יודע שהולכים להיות עוד הרבה ימים לוהטים עד שהגשם האמיתי יחזור, אבל כיף לחשוב על כך שהחורף כבר לא כזה רחוק מאיתנו...


ישראוסקר - למי איכפת ?!?

כל עוד אני לא מועמד לכלום, זה לא ממש מזיז לי...

(פני, אל תדאגי, בקטגוריות שאת משתתפת הצבעתי בעדך...)


עוד פנינה מהסרט איילנד:

 

יואן מק'גרגור: מי זה אלוהים?

סטיב בושמי: אתה מכיר את זה שכשאתה ממש רוצה משהו, אתה עוצם את העיניים ומבקש את זה ממש חזק ? אז אלוהים זה מי שמתעלם ממך...

 

אחחחחחח... אני מת על השנינות של התסריטאים בהוליווד...


כל יום אני מתכנן לשבת ברצינות על העבודות שלי ובכל יום אני מוצא תירוץ אחר לדחות את זה למחר... כממו שאמא שלי הייתה נוהגת לומר לי ולאחותי כשהיינו קטנים: "בסוף זה ייגמר בבכי..."


ביבי התפטר אתמול...

כמה עצוב...

שמעתי שבמארינה בהרצליה, בסביון, בקיסריה ובכפר שמריהו אפילו הורידו את הדגל לחצי התורן...


אתמול לא העיפו אף אחד ב"סוף הדרך"...

אמנם אני הייתי בעד הבנות, אבל כל הקטע הזה של "לסחוט את הרייטינג עד הטיפה האחרונה" של כל תוכניות הריאליטי לאחרונה פשוט מתחילות להציק...

בלי שום קשר - המשימה עם העוגה והחיות - פשוט גאונית !!! מזמן לא צחקתי כמו שצחקתי אתמול...


ולסיום...

מוקדש לכל הפראיירים שמבזבזים את זמניהם וחייהם בעיראק...



נכתב על ידי Konan Mc'konan , 8/8/2005 19:46   בקטגוריות תלויות אצלי בארון  
165 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)