לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

לוזרים...


לילה שני ברציפות שהילדים האלה מפריעים לי לישון...

בא לי לזרוק עליהם משהו !

כל כך מעצבנים !!! מה כבר ביקשתי מהם ?!? מליון דולר ?!? בסה"כ ביקשתי שיגרמו לי לקצת הרגשה טובה...

והנה, עוד פעם, אחרי מאבק מורט עצבים הם הפסידו שוב בשניות הסיום !!!

אחחחחחחח........ כדורסל יכול להיות משחק כל כך מלהיב וכל כך מרגיז.....

 

ססססססססססססאמק !!!!!

ואתם יודעים מה הכי מרגיז ?!?

שאני יודע שגם מחר בלילה אני אצפה במשחק הבא שלהם...

ככה זה אצל אוהדים בספורט... מאזוכיסטים עד הסוף...


פתחתי בלוג חדש בישרא.

לא יודע למה... פשוט התחשק לי...

בינתיים אני לא אגלה מה שמו... למשועממים מבינכם - אתם מוזמנים לנסות למצוא אותו...

בין פותרי החידה יוגרלו 4 מסטיקי בזוקה... 

ואל תדאגו... אני לא הולך לשום מקום... רק "מתרחב"...


שיניתי את דעתי לגבי הטלנובלות "אהבה מעבר לפינה" ו"טלנובלה (ע"ר)". הם קיבלו אוקיי מבחינתי...

שלא תבינו שלא נכון - אני לא צופה בהן... פשוט בזכותן בין 7 ל-9 בערב שום קללות וצעקות לא נשמעות מכיוון החדר של אח שלי... (ארור הבן אדם שהמציא את המשחק קאונטר סטרייק!!!)


ביבי התפטר, אולמרט שר האוצר במקומו, מעבורת החלל דיסקברי נחתה היום בשלום, נמנעו פיגועים של אלקעידה בספינות תיירות ישראליות, יש התרעות חמות לפיגועים בטורקיה, אוטוטו התנתקות, הפדופיל חנן גולדבלט שוב נעצר, הממשלה בקושי העבירה את תקציב המדינה, העוני בישראל שובר שיאים לפי דו"ח העוני האחרון ומה "הנושא החם" של ישרא ?!? השיר שלנו ?!? WTF ?!?

ממתי נינט ושות' הפכו לאטרקציה הראשית של הנוער בישראל ?!? עד כדי כך רמת האינטיליגנציה ירדה פה ?!?

בעוד 50 שנה עוד ישפטו את צביקה הדר ויואב צפיר על פשעים כנגד האנושות !!! תזכרו את מה שאני אומר... 


ומשהו לסיום...

צודק...

מה ?!? לא ?

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 10/8/2005 02:17   בקטגוריות שחרור קיטור  
102 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)