לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

תאילנדים, מטאורים ומה שבינהם...


דווקא קמתי אתמול בבוקר בהרגשה של "אני מתחיל היום סוף סוף לכתוב את העבודות שלי".

ואז אבא שלי הזכיר לי שיש איזה חג לתאילנדים ושהם בחופש... היומולדת של מלכת תאילנד או משהו כזה.

(תארו לכם אם גם אנחנו היינו חוגגים בכל שנה את היומולדת של המקבילה הישראלית למלכה התאילנדית - גילה קצב... היה משעשע לא?)

אז מה לי ולחג של התאילנדים ? מסתבר שיש לא מעט... כי כשהתאילנדים לא עובדים כל בני המשפחה צריכים לתרום מזמנם הפנוי בשביל שתי חליבות... רק מה - כמעט ולכולם היה מה לעשות, ככה שבגדול נשארנו אני ודוד שלי עם עוד כמה נספחים לענייני שקשוקה. את חליבת הצהריים בילה איתנו רוני אחי. אתמול היה אפשר לראות את ההבדלים ביני לבינו... אני מגיל 12 עבדתי על בסיס קבוע אצלנו ברפת. כל יום. 365 ימים בשנה (גם ביום כיפור חולבים). הוא לעומת זאת נכנס אולי 2-3 פעמים לרפת... כל הדור הזה מפונק לגמרי...

כל העבודה הזאת אתמול החזירה אותי לעבר עם כמה פלאשבקים... כמה זכרונות מהילדות... שתבינו - הפעם האחרונה שחלבתי הייתה לפני שהתגייסתי לצבא, בערך לפני 8 שנים ! למזלי, לא מדובר בניתוח מוח או בהנחתת מעבורת חלל ולכן לא היה לי קשה להיזכר איך עושים הכל... רק לדבר אחד אי אפשר להתרגל... לסירחון... גם אחרי המקלחת הוא רודף אחריך...

בחליבת הערב הצטרפו אלי ואל דוד שלי גם אבא שלי ובן דוד שלי מה שקיצר את העבודה בערך ב-45 דקות...

לבית חזרנו ב-9 וחצי. כולם היו רעבים וחיכו לנו עד שנתקלח...

אחרי הארוחה תקפה אותי עייפות מה שהביא לביטול תוכניות לערב... (לא שהיה משהו מסעיר, אבל בכל זאת...)

אז נשארתי בבית...

באינטרנט היה כתוב שאלפים נוהרים לדרום לצפות בגשם המטאורים. אז נזכרתי שאילן הזמין אותי לבוא איתו ועוד כמה חבר'ה למצפה רמון לצפות בזה... נו טוב... אז נצפה בזה בבית... אז יצאתי לאיזה שעה החוצה... עד 1 בערך ספרתי איזה 15 מטאורים והחלטתי לנטוש... היה דווקא נחמד, אבל נראה לי שדבר כזה יותר כיף לעשות עם עוד מישהי ששוכבת לידך מאשר לבד...

מי יודע ? אולי זה יקרה עד הפעם הבאה...


היום בצהריים היה לי כל כך משעמם אז צפיתי בריצת המרתון של אליפות העולם באתלטיקה. זכה שם איזה בחור מרוקאי במקום הראשון. בין היתר אחד הפרשנים דיבר על כך שהמרוקאים והאתיופים שולטים בכל מה שקשור לריצות הארוכות וזוכים ברוב הפעמים במקומות הראשונים. ואז עלתה לי המחשבה לראש - עם כל המרוקאים והאתיופים שחיים במדינת ישראל, איך לעזאזל לא יצא מפה אלוף ?!?


בין כל הדיונים בפרקליטות הצבאית בכל מה שקשור לסרבנות המצפון (מימין ומשמאל), עכשיו יש להם קייס חדש... 

כל הסיפור העלה לי פלאשבקים של מראות נוראיים במקלחות בטירונות...

סססססססססססססססססאמק... עד שהצלחתי להדחיק אותם...


אתמול התחילה איזו תוכנית מפגרת חדשה של דידי הררי בערוץ 2. הספיקו לי בדיוק 3 דקות בשביל להבין שאין לי מה לחפש שם יותר...

מה שהכי הפליא אותי זה העובדה שתוכנית גרועה כזאת מקבלת את משבצת הפריים-טיים של ערוץ 2... לעזאזל ! לא מספיק שיש לנו את תוכנית החיקויים "כוכב נולד" ?!? אני אישית לא רואה שום הבדל בין שתי התוכניות. אותו הקונספט, אותם שופטים, אותו החרא... תראו לאן התדרדרנו ?!?


נראה לי שאני אקח קצת טיים אאוט מהבלוג בימים הקרובים. שום דבר אישי, הכל ביזנס...

פשוט יש לי 3 עבודות וחודש וחצי לסיים אותן...

אני אקפוץ לביקור מן הסתם לראות מה חדש, אבל ליתר ביטחון אני מתריע...

שלא תגידו שלא אמרתי...


שבוע עצבני ומותח הולך לעבור עלינו...

הגמר הגדול של סוף הדרך...

חצי גמר של כוכב נולד...

אהה... ויש שמועות על איזו התנתקות...

מקווה שהכל יעבור בשקט...

שיהיה שבוע מצויין לכולם (עד כמה שאפשר...)

אומרים גם שהשבוע שוב מגיע גל חום עצבני. בנות, קחו בבקשה דוגמא מהאירופאיות... שהשבוע הקרוב יעבור עלינו יותר בקלות...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 14/8/2005 00:28   בקטגוריות להיות מושבניק  
102 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)